arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

زندگی یعنی فرصت‌ جدید نه انتقام

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به دلیل پیروزی بر بایرن مونیخ که آن را تیمی واقعی می خواند سرشار از شادمانی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، تیم فوتبال اتلتیکومادرید سه شنبه شب در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد اما با توجه به پیروزی یک بر صفر در بازی رفت و قانون گل زده در خانه حریف، به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

وی در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ما در این فصل از رقابتها برای نخستین بار بود با تیمی بازی کردیم که بسیار خوب فشار می آورد، بازی می کرد، جایگیری می کرد، ضرباهنگ خوبی داشت، در بازی هوایی مسلط بود و از سرعت بالایی برخوردار بود. آنها در نیمه نخست فوق العاده بودند.  در این نیمه ما نتوانستیم پاسخی به بازی آنها بدهیم.

سیمئونه افزود: در نیمه دوم بازی عوض شد. در واقع بازی به حالت تعادل درآمد. خوب بازی را کنترل کردیم و گل زدیم. این به ما اجازه داد راحت تر به پایان بازی نزدیک شویم؛ با توجه به امتیاز گل زده در ویسنته کالدرون.

سرمربی اتلتیکو در خصوص پنالتی تیم بایرن گفت: فرناندو تورس شخصیت خودش را با گرفتن پنالتی نشان داد. و البته شیرجه عالی یان اوبلاک مانع از گل شدن پنالتی بایرن شد. این پنالتی می توانست بازی را دو بر صفر کند و اوضاع را برای ما خیلی دشوار می کرد. ضمن اینکه اگر تورس گل زده بود وضعیت ما خیلی راحت تر می شد. اما بچه ها هماهنگی خوبی را از خود نشان دادند و ما با خوشحالی فراوان فینالیست شدیم.

سیمئونه ادامه داد: رقابتهای لیگ قهرمانان خیلی خوب و تماشایی است البته دشوار. ما مقابل دو تا از بهترین تیم های جهان بازی کرده ایم. تیم ما در هر دو بازی خارج از خانه با نتیجه ۲ بر یک بازنده شد. اما در ویسنته کالدرون مقابل بارسلونا و بایرن خوب بودیم.

وی در خصوص فینال سال ۲۰۱۴ که در پایان مقابل رئال مادرید شکست خورد، گفت: جدول زمانی آن بازی دشوار بود. ما می بایست شنبه با بارسلونا بازی می کردیم و شنبه هفته بعدش با رئال مادرید. اما امسال دو هفته استراحت خواهیم داشت که به هر دو تیم فینالیست کمک می کند. زندگی بر پایه انتقام نیست بلکه درباره خلق موقعیت های جدید است و این برای ما یک فرصت جدید است.

انتهای پیام

منبع: مهر
نظرات بینندگان