arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

قصه «علی‌البدل» در ناکجاآباد می‌گذرد/ تولید تئاتر و فیلم «پایتخت»

تهیه کننده سریال «علی البدل» درباره زمان تولید این کار بیان کرد که عوامل آن تا چند روز دیگر و بعد از انتخاب بازیگر زن به همدان می روند و سریال را کلید می زنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


الهام غفوری تهیه‌کننده «علی البدل»با اشاره به زمان کلید خوردن این سریال که کارگردانی آن را سیروس مقدم بر عهده دارد، بیان کرد: هنوز بازیگر زن سریال انتخاب نشده است و ما در حال تست گریم های مختلف برای بازیگران هستیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و کارهایی داریم که باید انجام شود و بعد از آنها و همچنین بعد از انتخاب بازیگر زن وارد تولید کار می‌شویم و گروه به همدان می رود.

روستای علی البدلی ها در ناکجاآباد

غفوری درباره لوکیشن این سریال که در اطراف همدان است، عنوان کرد: ما هیچ تصویربرداری در تهران نداریم و کل لوکیشن این سریال سه روستا در اطراف همدان است که البته به عنوان یک روستا در سریال نمایش داده می شود و به عنوان ناکجاآباد در نظر گرفته می شود.

وی درباره اینکه ممکن است در این سریال از لهجه ای استفاده شود یا خیر، توضیح داد: این مساله در دورخوانی ها مشخص می شود، با این حال اگر لهجه ای هم داشته باشد به شهر همدان ارتباطی ندارد بلکه به ناکجاآباد متعلق است.

تولید سینمایی «پایتخت» بعد از سریال «علی البدل»

غفوری با اشاره به زمان پخش سریال در ماه رمضان یادآور شد: پخش این سریال در ماه رمضان به مسایلی بستگی دارد و اگر چند روز آینده بتوانیم به نتایجی برسیم ممکن است که سریال به ماه رمضان هم برسد.

تهیه کننده مجموعه «پایتخت» درباره تولید نسخه سینمایی این سریال اظهار کرد: بعد از اینکه تولید سریال «علی البدل» به پایان برسد وارد تولید پروژه سینمایی «پایتخت» خواهیم شد که احتمالا پیش تولید آن حدود دو ماه طول می کشد.

کارگردانی تئاتر «پایتخت» توسط محسن تنابنده

غفوری همچنین درباره تئاتری که شنیده شده است آن هم در آینده با موضوع سریال «پایتخت» اجرا خواهد شد، گفت: در این باره صحبت هایی با بازیگران شده است اما از آنجایی که من تهیه کنندگی آن را بر عهده ندارم در جریانش نیستم و احتمالا محسن تنابنده کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد چون سیروس مقدم درگیر پیش تولید سینمایی «پایتخت» خواهد بود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان