arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

سرنوشت نامعلوم حاکم امارات/ خلیفه کجاست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا نوشت: گزارش صعده پرس از سرنوشت نامعلوم حاکم امارات، آیا او فوت شده است؟

پایگاه خبری صعده پرس یمن امروز چهارشنبه در خبری با عنوان 'خلیفه كجاست ؟ ' نوشت: ظرف روزهای گذشته بحث و جدل های فراوانی پیرامون سرنوشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رییس دولت امارات و كتمان خبر فوت او بر سر زبان ها افتاده است.

این پایگاه خبری افزود: در حالی كه درخواست های مردمی در شبكه های اجتماعی امارات برای تعیین سرنوشت او و اینكه آیا او با دستور شیخ محمد بن زاید (برادر شیخ خلیفه) تحت اقامت اجباری قرار دارد یا نه به چشم می خورد، برخی پایگاه های خبری از فوت شیخ خلیفه خبر داده اند.
در این خبر به نقل از افراد مطلع و موثق آمده است: مقامات اماراتی در حال فراهم كردن شرایط برای اعلام وضعیت خطرناك جسمانی شیخ خلیفه هستند تا زمینه را برای اعلام خبر فوت او فراهم نمایند.

براساس این خبر، شیخ خلیفه از آغاز سال 2014 میلادی به علت عارضه ای كه در وضعیت سلامتی او رخ داد تاكنون در هیچ فعالیت سیاسی مقابل مردم و شبكه های خبری ظاهر نشده است.

محمد بن زاید برادر شیخ خلیفه از آن زمان تاكنون تقریبا بیشتر امور دولتی را برعهده گرفته و هر از گاهی برخی بیانیه های رسمی به نیابت از شیخ خلیفه و بدون حضور او در شبكه های تلویزیونی و رسانه ای قرائت می شود.

نظرات بینندگان