arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۰

دختری که سخنان نتانیاهو را قطع کرد+تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا با اعتراض شدید فعالان حقوق بشر مواجه شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از العالم، در شرایطی که نتانیاهو در حال سخنرانی در کنگره آمریکا بود، یک زن با فریاد های اعتراض آمیز خود باعث قطع سخنرانی وی شد.



بر اساس این گزارش، این زن در انتقاد از سیاستهای اشغالگرانه رژیم صهیونیستی و در حالی که تنها دقایقی از آغاز سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنگره آمریکا می گذشت، با اعتراض ها و فریادهای خود در جایگاه عمومی کنگره که در اعتراض به اشغالگری های رژیم صهیونیستی انجام می شد، سخنرانی نتانیاهو را برای مدت کوتاهی قطع کرد.

این در حالی بود که نیروهای امنیتی بلافاصله پس از آن که زن معترض سعی کرد پارچه نوشته ای را بالا ببرد، وی را دستگیر و از محل کنگره خارج کردند.



از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی اشاره کرده است که سخنرانی نتانیاهو در اجلاس آیپک نیز با واکنش اعتراض آمیز فعالان حقوق بشر مواجه شد.

بر اساس این گزارش، فعالان حقوق بشر در شرایطی که نتانیاهو سخنرانی می کرد، به دلیل سیاست های وی در قبال مردم فلسطین به شدت به او اعتراض کرده و باعث قطع سخنرانی اش شدند.
نظرات بینندگان