arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

کار انتخاب رئیس مجلس آینده در نشست فراکسیون فراگیر تمام شد؛ اقبال حاضرین به ریاست لاریجانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علیرضا یوسفیان ملا منتخب مجلس دهم بعد از پایان جلسه فراکسیون فراگیر گفت که181 منتخب برای عضویت در فراکسیون فراگیر و ریاست علی لاریجانی اعلام آمادگی‌ کرده‌اند.

نشست فراکسیون فراگیر بعد از ظهر امروز در محل مجلس قدیم با حضور جمعی از منتخبان مجلس دهم برگزار شد که در ابتدای این نشست آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز سخنرانی کرد که این قسمت ازبرنامه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

بعد از صحبت‌های موحدی کرمانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پشت تریبون رفت و دراین هنگام خبرنگاران نیز اجازه حضور در جلسه را پیدا کردند.

بعد از اتمام صحبت‌های لاریجانی علیرضا یوسفیان ملا نماینده آمل و منتخب مجلس دهم پشت تریبون حاضر شد و گفت:‌154 منتخب در این جلسه حضورداشتند که اعلام حضور خود را با امضا پای برگه‌ها مطرح کرده‌اند.

وی گفت: 27 منتخب دیگر همچون آقای قوامی ، احمدی لاشکی و شهریاری نیز در تماسی با بنده اعلام کردند که تمایل به عضویت در این فراکسیون دارند.

یوسفیان ملا تاکید کرد که هدف این جلسه فقط برای ریاست آقای لاریجانی بوده است و جلسه فردا با حضور تمامی منتخبان و در ادامه جلسه هم اندیشی صبح برگزار می‌شود.

در این جلسه برخی منتخبان لیست امید همچون علی مطهری و محمد دامادی نیز حضور داشتند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان