arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

دریافت آثار نخستین جشنواره زن، خانواده، رسانه آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دبیرخانه نخستین جشنواره زن، خانواده، رسانه با اعلام این خبر افزود، در یافت آثار این جشنواره که از امروز آغاز شده است تا تاریخ 30 خرداد 95 ادامه خواهد داشت و تاریخ مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.
طی این اطلاعیه نخستین جشنواره زن، خانواده، رسانه در قالب های خبر، گزارش خبری، گزارش تحلیلی و توصیفی، مصاحبه، مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس و عکس نوشت، طرح و کاریکاتور و با موضوعات اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و سیاست از امروز آغاز و به آثار برگزیده پس از بررسی و داوری توسط کمیته داوران در مرداد ماه سال جاری جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند با مراجه به پورتال معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به آدرس www.women.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
متن كامل فراخوان به شرح زير است : 
به نام خدا
فراخوان نخستین جشنواره زن ، خانواده و رسانه
 
 
نخسیتن جشنواره زن ، خانواده و رسانه با هدف تقویت رویکرد رسانه ها به موضوع زنان و خانواده ، ظرفیت سنجی ، آسیب شناسی ، ارزشگذاری و تقویت تلاشها و ترغیب خبرنگاران و فعالان رسانه ای حوزه زنان وخانواده به عنوان کنشگران توسعه توسط کارگروه رسانه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
بدین وسیله تمامی روزنامه نگاران ، خبرنگاران ، نویسندگان و پژوهشگران فعال در روزنامه ها ، نشریات ادواری، خبرگزاری ها ، شبکه ها و پایگاههای اطلاع رسانی اعم از مکتوب و مجازی می توانند مطابق با شیوه نامهنخستین جشنواره زن ، خانواده و رسانه با ارائه مطالب خود در این جشنواره شرکت نمایند . 

محورهای پیشنهادی جشنواره با تاکید بر زنان و خانواده: 
1- اقتصاد 
سرپرستی خانوار ، اشتغال ، کارآفرینی ، مشارکت اقتصادی ، مهارتهای شغلی
2- اجتماع
سرمایه اجتماعی ، حقوق ، هویت ، قومیت ، آسیب های اجتماعی، محیط زیست ، سلامت و بهداشت ، ورزش ، صلح و مدارا
3- فرهنگ
دین ، تعلیم و تربیت، هنر ، اخلاق ، ارزشها و هنجارها
4- سیاست
احزاب، انتخابات، تشکل های سیاسی، مدیریت، دولت، قانونگذاری، روابط بین الملل، سازمان های بین المللی، مشارکت سیاسی
 
قالب های آثارقابل بررسی درجشنواره عبارتند از : 
-​تیتر
-​خبر
- گزارش خبری 
-​گزارش تحلیلی و توصیفی
-​مصاحبه
-​مقاله
-​یادداشت وسرمقاله
-​عکس و عکس نوشت
-​طرح وکاریکاتور
دوره زمانی آثار منتشره : مهر ماه 92 لغایت پایان اسفند 94
مهلت ارسال آثار : اول تیر ماه 95
شایان ذکر است جزییات و اخبار تفصیلی و همچنین شیوه نامه اجرایی و سایر ملزومات مورد نیاز علاقمندان به شرکت در این جشنواره از طریق سایت ثبت نام در جشنواره به آدرس women.gov.ir اطلاع رسانی می شود .

نظرات بینندگان