arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۵۳۳
تعداد نظرات: ۹۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

سیل انتقادها به فرزاد حسنی/ واکنش ضعیف تهیه کننده: همه آن صحنه، نمایش بود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتشار فیلمی از نحوه‌ی برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه «اکسیر»، سیل انتقادهای مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

برای مشاهده فیلم واکنش برانگیز فرزاد حسنی اینجا کلیک کنید.

فرزاد حسنی که پس از مدتی دوری از تلویزیون، این روزها برنامه «اکسیر» را در شبکه سه اجرا می‌کند، در بخشی از این برنامه از یکی از مهمانان می‌خواهد تا به روی صحنه بیاید و به یک پرسش پاسخ دهد؛ این مهمان که مردی میانسال است، در پاسخ دادن کمی تأمل می‌کند که در این فاصله مرتباً از سوی مجری برنامه با لحن نامناسب خطاب قرار می‌گیرد و در پایان هم به عنوان هدیه به او «زرشک» هدیه داده می‌شود!

به گزارش ایسنا، بیننده تلویزیون در حالی شاهد پخش صحنه‌ای اینچنین در قالب برنامه‌ای ضبطی بوده است که به نظر می‌رسد با کمی دقت و حساسیت بیشتر از سوی ناظران پخش، امکان حذف چنین صحنه‌هایی وجود دارد؛ ضمن اینکه اگر چنین آیتم‌هایی با هدف خنداندن مخاطب و صرفا نمایشی هم تهیه شده باشند، لازم است در ابتدای برنامه در این خصوص به مخاطب توضیح داده شود.

اما به تازگی بابت برخورد نامناسب یکی دیگر از برنامه‌های تلویزیونی با مهمانانش، از سوی قائم مقام معاون سیما هشدار داده شده بود.

دکتر پورحسین با تاکید بر لزوم رعایت شأن مهمانان برنامه، متذکر شده بود، «با رفتار تنبیه‌آمیز مجری برنامه «دورهمی»، شأن مهمانان برنامه نادیده گرفته شده است که این موضوع را بررسی کردیم و بلافاصله به عوامل برنامه تذکر جدی داده شد.»؛ تذکری که به نظر می‌رسد پس از انتشار این ویدئو از برنامه اکسیر، شامل حال عوامل این برنامه هم بشود.

از شامگاه گذشته و پس از انتشار این فیلم، سیل انتقادها در شبکه‌های اجتماعی نسبت به رفتار مجری برنامه اکسیر آغاز و به صفحه شخصی او هم کشیده شده است. این انتقادها از سوی فرزاد حسنی با جمله‌ای تند خطاب به معترضان همراه بوده و صفحه خود را بسته است.

صدا و سیما؛ دانشگاه عمومی یا باشگاه ترویج بی اخلاقی و بی ادبی؟!
سایت عصر ایران در این باره نوشت:  صدا و سیما گویا به هر چه کار دارد، به حفظ اخلاقیات جامعه علاقه ای ندارد. نمونه اخیرش را می توان در برنامه اخیر اکسیر دید که مجری آن، چگونه با بی اخلاقی تمام، حرمت مهمان برنامه را که سن بالاتری هم دارد، می شکند و او را اصطلاحاً سکه یک پول می کند!

 فرزاد حسنی که به تازگی از ممنوع التصویری درآمده، در برنامه اکسیر، سوالی از یکی از مهمانان می پرسد و بعد از آن که او جواب نادرست می دهد، با تمسخر او چنین وانمود می کند که جواب درست است و 50 میلیون تومان هم جایزه دارد و دراثنای اجرای خود، مهمان بیچاره را ملعبه حرف هایش می کند تا مردم به او بخندند.

او مهمان برنامه را سر کار می گذارد و با گفتن کلماتی مانند خیلی باهوشی ها (با لحن تمسخر آمیز) ،نخالگی در ما دیده ای؟ پخمه ایم؟ (باز هم با لحن تمسخر آمیز)، فکر کردی در مقابل اطلاعات کم شما به شما 50 میلیون تومان جایزه می دهیم؟ زرشک! زرشک دوست داری؟! (و دعوت از سایر شرکت کنندگان برای تکرار کلمه زرشک) او را رسماً تحقیر می کند.

آیا صدا و سیما با این برنامه قصد داشته است نحوه صحبت کردن با بزرگ‌تر ها را یاد دهد یا می خواسته نحوه مسخره کردن افراد را آموزش دهد یا ترویج تحقیر مردم و به ویژه مهمانان را هدفگذاری کرده است؟

کفگیر صدا و سیما به ته دیگ خورده و نه تنها در برابر شکبه های ماهواره ای که در مقابل شبکه ویدئوی خانگی و اینترنت نیز شکست خورده است. از این رو، مانند غریقی که به هر چیزی چنگ می زند تا فرو نرود، رفتار می کند. حتی حاضر می شود یک شهروند کشور را روی آنتن تلویزیون، ملعبه و مضحکه یک مجری کند تا بلکه ملت بخندند و دلشان به رحم آید و تلویزیون ببینند!

واقعاً این چه رسانه ای است که وقتی یک منتقد، آن هم روحانی، به سریال معمای شاه ایراد می گیرد، زمین و زمان را به هم می دوزد و از برنامه تلویزیونی اش گرفته تا روزنامه جام جم اش، علیه او مطلب نگاری می کند ولی به خودش اجازه می دهد یک شهروند را به تمسخر بگیرد و در جهت ترویج بی اخلاقی و لودگی، برنامه اش را روی آنتن بفرستد؟!

شاید گفته شود که آنچه رخ داده، اشتباه فرزاد حسنی بوده است اما واقعیت این است که تصمیم درباره پخش حتی یک ثانیه از هر برنامه، با صدا و سیما و ممیزان آن است که این سؤال را به طور جدی پیش می کشد که آیا صدا و سیما، قصد دارد همچنان مروج بی ادبی و بی اخلاقی باشد؟

دریغ و صد دریغ که صدا و سیمایی که قرار بود دانشگاه عمومی باشد اینک به باشگاه ترویج بی اخلاقی تبدیل شده است و روز به روز نیز به انحطاط بیشتری دچار می شود.

صدا و سیما بداند که دوران تحقیر دیرزمانی است که گذشته و اگر مهمان برنامه اکسیر، نجابت به خرج داد و واکنشی نشان نداد، دلیل نمی شود که مردم ایران که شاهد زنده این بی اخلاقی بودند، سکوت کنند کما این که در شبکه های اجتماعی این اعتراضات آغاز شده است.

عذرخواهی صدا و سیما و عزم جدی برای اخلاقگرایی، کمترین انتظاری است که از مدیران رسانه ای می رود که عنوان "ملی" را یدک می کشد.

زرشک طلایی تقدیم به فرزاد حسنی
خبرگزاری مهر هم در گزارشی در این باره نوشت: هدف در اینجا نقد برنامه «اکسیر» و اینکه چه نقاط قوت و ضعفی دارد و از چه برنامه ای تقلید کرده است، نیست بلکه هدف بررسی نگاه و عملکرد مجریانی است که در کشور ما در برنامه های ترکیبی به ناخدا و ستاره بلامنازع برنامه ها تبدیل می شوند؛ مجریانی که یادشان رفته قرار است چه چیزی را به مخاطب و شرکت کننده برنامه‌شان بیاموزند.

کمی تیکه بیندازید، کمی مهمان را ضایع کنید و اگر او به هر دلیلی با شما به اصطلاح «کل کل» نمی‌کند بیشتر کار خود را تکرار کنید و درنهایت اطلاعات یا محتوای کلامی او را به سخره بگیرید. این فرم برخورد با مخاطب مدتی است که دیگر انتظار نمی‌رود در رسانه‌های رسمی و فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد و رویه‌ای است که دیگر مخاطبان هم به آن نمی‌خندند و واکنش‌های منفی آنها اگر درجا اعلام نشود قطعا بعد از فاصله‌ای در فضای مجازی بروز پیدا می‌کند.

حال فیلم برنامه «اکسیر» با اجرای فرزاد حسنی که چند روزی است در شبکه های اجتماعی بازنشر می شود، نظرهای مختلفی را به دنبال داشته است که همه آنها به انواع و اقسام این اقدام را زیر سوال برده اند. با این حال شب گذشته ۱۸ اردیبهشت ماه صدا و سیما بدون توجه به این واکنش ها بازپخش برنامه «اکسیر» را به طور کامل نمایش داد.

رسانه ملی که قرار است اخلاق را ترویج دهد حالا مردی همچون خیلی از افراد جامعه را در قابی که مقابل چندین میلیون قرار گرفته است چند بار نشان می‌دهد و هیبت و اقتدار او را زیر سوال می برد؛ مردی که می گوید فرزند دارد و قطعا انتظار نداشته است در رسانه ملی و رسمی کشورش اینگونه با وی برخورد شود.

این رفتار مجری برنامه «اکسیر» همانطور که بحث‌های زیادی را در بین مردم به ویژه در فضای مجازی به دنبال داشته است جا دارد که در سطوح مدیریتی تلویزیون هم مورد بررسی قرار گیرد تا ضمن پرهیز از ادامه شکل‌گیری رفتارهایی از این دست، هم فرزاد حسنی هم دیگر مجریان مربوطه رهنمودهایی برای شیوه اخلاقی‌تر و حرفه ای‌تر کار خود دریافت کنند.

آنچه باید به طور جدی در دستور کار رسانه ملی قرار گیرد این است که باید افراد برای ورود به این رسانه و در دست گرفتن سکان برنامه‌ها در همه ارکان آن به ویژه در بخش اجرا که ویترین برنامه‌های مجری‌محور است گزینش‌های سخت‌گیرانه در همه ارکان شده باشد.

صداوسیما: مردی که مقابل فرزاد حسنی قرار گرفت بازیگر بوده است!

اما از همه ضعیفتر، واکنش تهیه کننده این برنامه تلویزیون بوده که مدعی شده آیتمی که از آن توهین به تماشاگر حاضر در این برنامه برداشت شده است، صرفا یک آیتم نمایشی بوده است و عده‌ای غرض‌ورزانه بخشی از این آیتم را با سانسور منتشر کرده‌اند که باعث شده‌اند احساسات مردم جریحه‌دار شود.

او گفت: اگر کسی ناراحت شده است از طرف آدم‌های مغرض از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. مطمئنا از این پس سناریوی زیباتری خواهیم داشت و قبل از آن به مخاطب یادآوری می‌کنیم که آیتم نمایشی است.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱۴
فروغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
2
113
افرادی هم که در محل حضور داشتن با خندیدن و دست زدن از ایشون حمایت کردن که ابدا خوب نبود.
یزدانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
2
96
ننگ با رنگ پاک نمی شود
عمل ننگین هیچگونه توجیح بردار نیست فقط عذرخواهی رودررو کمی از زشتی کار خواهد کاست
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
4
80
آقایان (تهیه کننده و مجری )به خدا قسمتان میدهم از توهین وتحقیر این ملت دست بردارید .دوران عدم حضور حسنی در سیما چه دوران خوبی بود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
4
91
حالم ازش بد شد، ممنوع تصویر بود راحت بودیم
اصغر نوری
|
Moldova, Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
2
77
این مجری شبکه 3خیلی خودش رو تحویل میگیره چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
2
75
صدا و سیما شده مرکز ترویج بی ادبی
مهدی
|
Romania
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
2
91
یکی از بی نمک ترین، مغرورترین و توخالی ترین مجری های دنیا همین حسنی هست! خودتون بزرگش کردین حالا چوبشو میخورین
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
2
54
ازاين شخص غيرازاين انتظارى نيست.
م ص شوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
47
حتی ایتم های نمایشی دارای توهین وبی ادبی محکوم ومورد نفرت مردم است با این کلمات خطای اشکار خود را نمی توانید توجیه کنید یا ححق
فرنگیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
67
دیگه لطفا سناریو ننویس. برو کتاب بخون و اندکی برای همدیگر دعای شعور بکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
من به همراه خانواده داشتیم این برنامه رو میدیدیم. همه از رفتار زشت و به دور از نزاکت فرازد حسنی حرص میخوردیم. بسیار تحقیر آمیز بود رفتارش. مجری غیر جذابی هست که نمیدونم چرا مورد توجه بعضی از مسئولان صدا و سیما قرار گرفت.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
50
کلا رسانه های ایران در تنزل سلیقه عمومی مردم نقش ویژه ای دارند، اینکه مردم به طور کلی فرهیختگان جامعه خود رو نمی شناسند، اما بازیگران و ورزشکاران را همگی می شناسند ، نشان از عملکرد نامناسب تمامی رسانه ها به ویژه صدا و سیما دارد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
43
از رفتارهاش کاملاً مشخصه که انسان جالبی نیست! مگه صدا و سیما با کمبود مجری مواجهه که اصرار با همکاری با ایشونو داره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
36
همین چند روز پیش در یک برنامه پزشکی اقای فرزاد حسنی با میهمان خانم برنامه که دانشجوی سال آخر پزشکی بود بصورت خیلی تابلویی شوخی میکرد
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
41
وقتی به جهره الین آدم نگاه میکنیم می توانیم در یابیم که مشکلات این مرد بی نهایته.
ایرانی معتدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
34
این مجری تلویزیون ، فقط و فقط با باندبازیهای مافیای رسانه ملی میتواند ادامه کار بدهد ، وگرنه ایشان در تمام برنامه هایی که اجرا کرده ، به جز توهین و تحقیر هیچ امتیازی به عنوان یک مجری ندارد ...

از سایت محترم انتخاب تقاضا دارم انتقادات مردم را منتشر فرمایند تا ببینید که نظر مردم در باره این مجری تلویزیون چیه ...!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
29
از صدا و سیما چه انتظاری دارید؟ صدا و سیما ترویج قشری گری میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
کاملا موافقم سطحی نگری در همه چیز
نيما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
36
اين آقا يعني فرزاد حسني اگر به يه روانشناس مراجعه كند قطعا نمي تواند از تستهاي يك انسان نرمال عبور كند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
29
این بی ادب را کی دوباره به صدا و سیما آورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
19
رفتار بی ادبانه برخی ها از موضع بالا، نوعی تبعیض و آپارتاید است. حتی اگر در قالب طنز باشد.. مردم عادی با بقیه برابرندو شهروند درجه 3 نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
22
22
این رویه را سال‌هاست که آقای فردوسی‌پور در برنامه نود دارند اما شاید ایشان هوشمندانه‌تر رفتار می‌کند و یا مردم این بی‌اخلاقی را به دلیل نقاط قوت دیگرش بر او می‌بخشند یا اصلا نمی‌بینند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
20
من از ابتدا از این مجری خوشم نمیومد.گویا مشکل دارد و این اجازه رو به خودش میده که به هر شکلی دیگران رو تحقیر کنه!هر حرفیم با نیش و کنایه میزنه. مجری باید مثل احسان علیخانی و یا مجری مردم چی میگن باشه!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
33
من نه تنها که نخندیدم عرق شرم ریختم و دلم واقعا برای اون ادم سوخت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
25
اين افراد مشكل دارند!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
30
سلام . باهمه احترامی که به هنروهنرمند قائلم بایدبگویم صداوسیمای میلی بهترازاین نمیشه . متاسفانه خودشیفتگی بیش ازحد بعضی ازمجریان وهنرمندان پای کل جامعه هنری نوشته میشه . متاسفانه آقای حسنی یکی ازاین خودشیفتگانه که کاری هم نمیشه کرد...... روی شخصیت وآبروی مردم برنامه های مسخره می سازند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
25
من واقعا نمیدونم این اقا رو چرا اینقدر بهش بال و پر دادن و مطرحش کردن
ناشناس
|
Australia
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
22
بهتر است از خود فرزاد حسنی چند تا سوال بپرسید تا سطح سواد ایشان برای همه مردم آشکار شود. مطمئن باشید اگر باسواد بود بدین شکل به مهمان برنامه متلک نمی انداخت. بایستی این مجری حداقل برای مدتی از کار برکنار شود تا بقیه مجریان حساب بدستشان بیاید.
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
41
1
کمی زیاده روی کرد اما با کمی سمباده کاری میتونه برنامه های صدا و سیما رو از این بی روحی در بیاره
حسيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
21
فرزاد حسني ادب اجتماعي ندارد.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
22
واقعا متاسفم برای مدیر شبکه 3 چراکه این همه مجریهای کارکشته داریم و باید یک مجری بیاید تا شخصیت انسانهارا له کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
21
رسانه ملی مسولیت نشناس است.
کاشف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
25
به نظر من مردم باید یک کمپینی تشکیل بدن با موضوع بیرون انداختن فرزاد حسنی و اخراج او از صدا و سیما که درس عبرتی بر آنهایی باشد که بردن آبرو و لگدمال کردن غرور و عزت دیگران برای آنها لذت و تفریح است و آن چیزی که من مشاهده کردم قتل شخصیت یک انسان بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
29
اینکه اون بنده خدا بازیگر بوده کاملن معلومه که دروغه...کنش ها و واکنش های اون بنده خدا نشون می داد که ایشون از این رفتار کاملن شوکه شده و نمیدونه چه عکس العملی باید نشون بده.
ع ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
25
واقعا تاسف بار رفتار این آقا و واقعا فاجعه اس توجیه تهیه کننده برنامه. مردم رو چی فرض میکنید آخه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
24
با اون مديريت صدا و سيما اين جور عتيقه ها هم توش در مياد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
17
حیف نون
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
17
بی شخصیت هست
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
21
واقعا فرد بی منطقی است و باید اخراج بشه
امیر
|
Austria
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
26
حتی اگر برنامه از پیش تعیین شده هم بوده باشد حتی اگر نمایش هم بوده باشد باز از زشتی کار هیچ کم نمیکند .
چرا بجای ساخت برنامه هایی خوب و بسط اخلاق باید تماشاگر برنامه های بی محتوی و سراسر توهین و بی اخلاقی باشیم ؟
جامعه ایرانی سقوط آزاد کرده است و ما در وانفسای کار خویشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
34
1
هدف از حمله به دورهمی و این برنامه فراری دادن اندک مجریان خوب از تلویزیون است کاری که با روشی دیگر در مورد رامبد جوان هم در حال اجراست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
توهم توطئه کار مهران مدیری واقعا زشت وزننده بود
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
2
14
چقددددددر هم نمايش جذابي هم بود.هم مفرح بود هم آموزنده؛:(
ديدن آبروي فرزاد حسني رفته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
29
ديدن آبروشون رفته صحنه سازي كردن يك كليپ مسخره از پشت صحنه اين نمايش جذاب ! درست كردن كه خودشونو تبرئه كنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
47
3
عاشق فرزاد حسنی هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
باش تا دولت صـُبحَت بدمد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
حتما مثل خودش هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
خلایق هرچه لایق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
اسمت رو هم می نوشتی مجنون
شفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
26
متأسفانه، برخی از مجریان تلویزیون خودشیفتگی و لودگی را با تسلط بر اجرا اشتباه می گیرند.
شفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
16
متأسفانه، برخی از مجریان تلویزیون خودشیفتگی و لودگی را با تسلط بر اجرا اشتباه می گیرند.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
2
12
نکته اینجاست که تمام افراد حاضر در سالن اجرا که هرکدومشون میتونن بیانگر یک تیپ و عقیده باشند هم در این افتضاح شریک هستند. کسایی که نه تنها اعتراض نکردند بلکه کاملاً یک دست و یک صدا به عمل آمده هم شریک شدند.
آرشیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
13
خداییش با این همه مساله، ضعف و یک جانبه گری صدا و سیما توقع بیشتری میشه داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
22
اینکه آقای شرکت کننده نمایش اجرا کرده دروغ محض است ایشان آفای جمشید نورگلدی از هموطنان ترکمن زبان و اصالتا اهل شهر بندرترکمن در استان گلستان است که از مدتی قبل حدود 15 سال پیش برای کار خدماتی راهی یکی از بیمارستان های پایتخت شده است.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
19
خدایا چقدر تکبر چقدر تحقیر چرا ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
24
هیچ وقت از این بشر خوشم نیامد
از زمان کوله پشتی
یک مقدار زیادی متوهم هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
16
حتی اگر این موضوع صحت داشته باشد، چنین ایده های به اصطلاح خلاقانه، در جهت ترویج رفتارهای ناشایست خواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
23
فرزاد حسنی زیر ابرو برداشته را چرا توی تلویزیون اجازه میدن که بیاد برنامه اجرا کنه ؟؟؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
17
متاسفم برای صدا وسیما با چنین برنامه هایی
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
18
اگر امثال فرزاد مجری گریش ادامه دهد در صدا وسیما ترجیه میدهم برنامه های ماهواره ببینم اما چنین افرادی نبینم این مجری به فرهنگ عمومی توهین کروه
ﻣﺤﻤﺪ
|
United States
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
12
ﺷﺮﻡ ﺁﻭﺭﻩ.ﭼﻂﻮﺭ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ اﺟﺎﺯﻩ ﺩاﺩﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻭﻃﻦ ﻣﺎ ﺗﻮﻫﻴﻦ ﻛﻨﻪ.ﻣﮕﻪ اﻳﻦ اﻗﺎ ﻛﻴﻪ..ﭼﺮا ﺻﺪا ﻭﺳﻴﻤﺎ اﻳﺸﻮﻧﻮ اﺧﺮاﺝ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ....ﭼﻘﺪﺭ اﻳﺸﻮﻥ ﻣﺘﻜﺒﺮﻩ.
ساسان
|
Germany
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
11
از صدا و سیما چه توقعی میتوان داشت ؟ آیا توقع دارید یک مجری که به اصولی پایبند باشد به استخدام در بیاورد ؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
14
اینها هنر مند نیستند یه مشت بچه که با امکانات بیت المال برا خودشون شهرت کسب میکنند
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
23
6
جالبه، تا همین چند سال پیش می گفتند فرزاد حسنی چقدر جیگر داره جلوی صداسیما وایساده، الان می گن چقدر بی ادبه و با مافیا اومده تو صداوسیما... هه هه هه، بعضی ها حزب باد هستند و نمی تونند تصمیم بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
رفتار گذشته دلیل بر تبرعه اشتباه کنونی نمیشه برادر من
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
کسی که همیشه به دنبال پرستش انسانها است نظری مثل شما خواهد داشت ما از رفتارهای بد وزشت انتقاد می کنیم واز رفتار خوب حمایت این یعنی امر به معروف ونهی از منکر در ضمن باید بدونیم که هیچ کس معصوم نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
15
متاسفانه رفتار تحقیر آمیز در برخی برنامه های سیما امری عادی شده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
15
اين آدم هتاك مردم را چي فرض كرده؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
2
17
اون خانم حق داشت از این شخص جدا بشه.خدا به خانم مجری رحم کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
17
7
اگرحراست صداوسیما درست کارخودش رو انجام میداد هیچوقت افرادی مثل آقای فرزادحسنی تو صداوسیما مجال حضورنداشتند موضوع چندسال پیش ایشان با سردار رادان دربرنامه زنده راهنوز فراموش نشده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
تنها کار درستی که کرد همون بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
9
8
يارو خجالت نميكشه
از زنش جدا شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
حالا چه ربطی داشت به قمر خانوم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
7
معلوم نیست در صدا و سیما چه خبره ؟؟؟ یارو رو از میندازن بیرون دوباره از پنجره میاد انگار نه انگار .
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
8
این فرزاد حسنی خیلی دیگه خودشو بی مزه کرده. شبکه ملی نباید جای این افراد باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
9
این فیلم وصحنه سازی بعدش که خواستن قضیه رو ماسمالی کنن از اون اصل کار بدتر بود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
5
3
با یسلام به دوستان
تقصیر آقای حسنی نیست تقصیر مافیای صدا و سیماست که امثال ایشان را که خیلی بی ادب و ضد انقلاب هشتند ر به رسانه راه داده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
6
3
ازمجریان شبکه قران ومعارف بیشتر استفاده کنید بجای این آدم بی ادب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
7
بندازید بیرون این فرد رو از صدا وسیما .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
7
مدیر شبکه سوم باید مجری برنامه را عوض کنه
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
7
کلیپ معذرت خواهیش خیلی گستاخانه و افتضاحه. از رو هم نمیره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
7
فوق العاده بی تربیتی کرد
لیلا
|
Romania
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
2
5
حالا اگه کسی اسم اون خانم رو ندونه مگه چیه. من خودم اینقدر دغدغه تو زندگیم دارم که کتاب خوندن و اطلاعات عمومی شده دغدغه ی آخرم. خوب فرزاد حسنی مجریه طبیعی هست متناسب با شغلش اطلاعات عمومیش رو ببره بالاتر اما ما که رشته و شغلمون یه چیز دیگه هست دغدغه مون اینه خودمون تو رشته مون قوی کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
9
نمایشی بودن برنامه افتضاح اون رو چند برابر میکنه که!!!مثلا رفتن فکر کردن چطور خودشونو بیگناه جلوه بدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
2
11
من هیچ وقت ازش خوشم نمی آومد . خیلی مغرور واز خود راضیست.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
خواهشن چیزی نگید بابا این کار همش نمایش بوده اینقدر شولوغش نکنید
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
2
1
صدا و سیمایی که فقط فکر و ذهنش توجه به یک حزب خاص و منافع آن و سانسور کردن اقدامات خوب دولت کنونی باشد دیگر بهتر از این نمی شود!!
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
3
واقعا اینها دیگه چقدر ملت را ساده فرض کردن که رفتن یه نمایش درست کردن که بله اون قضیه نمایشی و اون آدم بازیگر بوده!!!!!!
آخه یکی نیست بپرسه از یه همچنین صحنه ای چه آدم بیکاری فیلمبرداری کرده؟!!!!
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
3
این عزیزان صدا و سیما خدای سانسور توی فوتبال و فیلمای سینمایی هستن؛ صحنه هایی رو پخش نمیکنن که واقعا هیچ موردی نداره
اونوقت همچین تحقیر تابلویی رو از برنامشون حذف نمیکنن. و بد تر از همه بعد از اینهمه بازتابی که توی فضای مجازی و اعتراضاتی که از طرف مردم داشته، یه عذرخواهی کوچولو نمیکنن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
2
2
همه تماشگران گفتن زرشگ
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
3
تو این مملکت همه چی تکراری شده . انگار که بهتر از این افراد وجود نداره و همین باعث سواستفاده و اعتماد به نفس کاذب این افراد شده .
نظرات بینندگان