arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

نشست زمین در خیابان ولی عصر خسارتی نداشته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک مقام مسئول در شهرداری منطقه 6 گفت: نشست زمین در خیابان ولی عصر به دلیل ترکیدگی لوله آب بوده و خسارتی در پی نداشته است.

به گزارش میزان، یک مقام مسئول در شهرداری منطقه 6 گفت: یک ساعت پیش عوامل 137 ناحیه 5 شهرداری منطقه 6 یک مورد ترکیدگی لوله آب در خیابان ولی عصر را گزارش کردند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای شهرداری در محل حاضر و موضوع به آبفای تهران نیز اطلاع داده شد.

این مقام مسئول با اشاره به حضور عوامل آبفا در محل نشست زمین اظهارکرد: عوامل آبفا اکنون در محل حاضر هستند و اقدامات اولیه برای جلوگیری از نشت آب را در دستور کار قرار داده اند.

وی در خصوص محل وقوع ترکیدگی لوله آب خاطرنشان کرد: این اتفاق در خیابان ولی عصر، ابتدای کوچه دلبسته رخ داده و به این خاطر که هر گونه کندن زمین در خیابان ولی عصر می تواند حاشیه ساز باشد، موضوع اطلاع رسانی شد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا احتمال قطعی آب در محدوده خیابان ولی عصر وجود دارد؟، گفت: عوامل آبفا اعلام کرده اند که امکان قطعی آب وجود دارد اما این اتفاق طولانی مدت نخواهد بود و نهایت زمانی که آب شرب شهروندان قطع خواهد شد یک ساعت خواهد بود.

وی با بیان اینکه « ترکیدگی و نشست محدود زمین هیچ خطری برای شهروندان نخواهد داشت» اظهارکرد: ترکیدگی لوله آب اتفاق عادی بوده است و به این خاطر موضوع حتی به مسئولان سازمان آتش نشانی نیز اطلاع رسانی نشد.
نظرات بینندگان