arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

مظلومی: با قدرت به کارم ادامه می‌دهم/ از رحمتی ممنونم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرویز مظلومی سرمربی استقلال توضیحاتی را در خصوص دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی ارایه کرد.

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی درباره شکست استقلال برابر تراکتورسازی اظهار کرد: پیش از هرچیز باید از هواداران پرشمار استقلال عذرخواهی کنیم که نتوانستیم در این دیدار پیروز باشیم. تماشاگران استقلال برای این دیدار سکوها را پر کردند و حمایت خوبی از تیم محبوبشان داشتند اما متاسفانه نشد که پاسخ زحمت آنها با برد داده شود و از این بابت شرمنده‌ایم.

او افزود: روز یکشنبه همه هدف و تلاش ما کسب 3 امتیاز بود تا همچنان مدعی قهرمانی باقی بمانیم. زود هم به گل رسیدیم و از روحیه و توانایی برای رسیدن به گلهای بعدی نیز برخوردار بودیم. به هیچ وجه قصد توجیه ندارم و شکست را می‌پذیرم اما ما روز خوبی را پشت سرنگذاشتیم و نتوانستیم موفق شویم.

سرمربی استقلال گفت: باید از زحمات مهدی رحمتی و عملکرد او هم تقدیر کنم. مهدی یک بازیکن بسیار خوب و اثرگذار برای استقلال است که درخشش و اثرگذاری او در بازیهای این فصل فراموش شدنی نیست. سایر بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند و از همه آنها ممنونم که با همه وجود برای موفقیت تیم زحمت کشیدند.

سرمربی استقلال اظهار داشت: ما پیش از شروع فصل بارها اعلام کردیم هدفمان کسب سهمیه آسیایی است و هیچ قولی بابت قهرمانی ندادیم. برنامه‌ای هم که من به باشگاه دادم، هدف گذاری سال اول را کسب سهمیه آسیایی اعلام کردم و حالا هم در آستانه رسیدن به این هدف هستیم. ضمن این که به فینال جام حذفی رسیده و در آستانه کسب یک جام قرار داریم. استقلال در فصل جاری جوانگرایی خوبی هم داشت و جوانهایی در تیم چهره شدند که شاید کسی انتظارش را نداشت و بدون تردید این جوانها سرمایه‌های ارزشمندی برای استقلال در سالهای آینده خواهند بود و خیلی به تیم کمک می‌کنند. اما نکته مهم این است که نباید از بد شانسیهای بسیار ما هم غافل شد.

مظلومی در ادامه گفت‌وگو با سایت استقلال اظهار کرد: استقلال هفته‌های طولانی صدرنشین بود اما در میانه راه ریوالدو و کرار را از دست دادیم، چشمی مصدوم شد و عادل شیحی هم که برای تقویت تیم اضافه شد، در این چند بازی اخیر مصدوم بود. این خیلی برای ما بد بود و برایمان مشکل درست کرد. چنین مسایلی برای هر تیمی مشکلی اساسی محسوب می‌شود و به ما هم ضربه زد وگرنه برخلاف انتظارها، حتی توانایی قهرمانی هم داشتیم.

مظلومی در پایان اظهارات منتشر شده از سوی خودش در یکی از رسانه‌ها را تکذیب کرد و گفت: من هیچ صحبتی در خصوص مسایل مطرح شده انجام ندادم و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. فصل هنوز به پایان نرسیده و ما فینال حذفی و یک بازی لیگ را پیش‌رو داریم. من به این مسایل کاری ندارم و تمرکزم روی تیم است برای 2 بازی باقی مانده است.

نظرات بینندگان