arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

داعش سبک جدید آدم‌کشی را رونمایی کرد

کفیریهای داعش که چندی پیش یک کودک ۷ ساله سوری را در الرقه و در ملأعام اعدام کردند، با ارتکاب یک جنایت دیگر از سبک وحشیانه جدید خود در کشتار غیرنظامیان رونمایی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
    تکفیریهای داعش که چندی پیش یک کودک ۷ ساله سوری را در الرقه و در ملأعام اعدام کردند، با ارتکاب یک جنایت دیگر از سبک وحشیانه جدید خود در کشتار غیرنظامیان رونمایی کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه لبنانی «العهد»، تروریست های تکفیری داعش همچنان به ارتکاب جنایت های هولناک خود علیه غیرنظامیان سوری در شهر الرقه ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، تکفیریهای داعش که کشتار وحشیانه مردم سوریه به ویژه در شهر تحت تصرفشان یعنی الرقه به تفریح روزمره آنها تبدیل شده است، این بار با ارتکاب جنایتی هولناک از سبک جدیدی در کشتار سوری ها رونمایی کردند.

 جنایتکاران داعشی این بار نیز در ملأم یک شهروند سوری را با دست و پای بسته بر روی زمین نشاندند و سلاح سرد را در قلب وی فرو بردند.

تروریست های تکفیری داعش سلاح سرد فرورفته در قلب این شهروند سوری را به حال خود رها کردند تا وی پس از مدتی از شدت خون ریزی «زجرکُش» شود.

 این در حالی است که تکفیریها چندی پیش نیز در اقدامی وحشیانه یک کودک ۷ ساله سوری را در شهر الرقه اعدام کرده بودند.

 گفتنی است، جنایت های تروریست های تکفیری داعش علیه شهروندان سوری به ویژه در شهر الرقه با هدف ایجاد رعب و وحشت در آنهاست؛ به ویژه اینکه آنها طی هفته های اخیر در عرصه میدانی و در نبرد با محور مقاومت در جبهه های مختلف شکست های سنگینی را متحمل شده اند.

*خبرگزاری دانشجو

نظرات بینندگان