arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس: تخلفات صنعت بیمه فراتر از پرداخت حقوق چند ۱۰ میلیون تومانی به مدیران است

رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از عملکرد صنعت بیمه گفت: تخلفات مطرح در گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس فراتر از بحث پرداخت حقوق چند ۱۰ میلیون تومانی مدیران بیمه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از عملکرد صنعت بیمه گفت: تخلفات مطرح در گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس فراتر از بحث پرداخت حقوق چند ۱۰ میلیون تومانی مدیران بیمه است.

به گزارش انتخاب، محمدرضا پورابراهیمی داورانی درخصوص دریافت حقوق چند 10 میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه گفت: گزارش کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه آماده شده است که در این گزارش موضوع رسیدگی به حقوق مدیران بیمه نیز از محورهای گزارش مذکور است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ادامه دارد: با توجه به اینکه مجلس نهم در روزهای پایانی فعالیت خود قرار دارد بحث رسیدگی به گزارش کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه با کندی در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می شود.

بزودی گزارش جزئیات هیئت تحقیق و تفحص مجلس از صنعت بیمه به اطلاع مردم می رسد

پورابراهیمی داورانی افزود: تلاش می شود گزارش هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه درهمین مدت باقیمانده، نهایی و در صحن علنی مجلس قرائت شود؛البته درغیر این صورت موضوع مذکور در دور دهم مجلس پیگیری و بررسی خواهد شد.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از عملکرد صنعت بیمه،افزود:درگزارش تفحص مذکور به موضوع حقوق چند 10 میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه توجه شده است،البته نباید فراموش کرد تخلفات مطرح در گزارش فراتر از بحث پرداخت حقوق چند 10 میلیون تومانی مدیران بیمه است.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآورشد:درهرصورت بزودی گزارش جزئیات هیئت تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد صنعت بیمه به اطلاع مردم خواهد رسید.

*خانه ملت
نظرات بینندگان