arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

وزیر احمدی‌نژاد: شک ندارم عمر دولت روحانی 4 سال بیش تر نخواهد بود

در مجلسی که به مجلس اصولگرایی معروف است برخی افراد رفتارشان اصولگرایانه نیست. و اگر در حال حاضر برای طرح یا لایحه‌ای نیاز به اتحاد اصولگرایان داشته باشیم می‌بینیم که هیچ اتحادی بین آنها حاکم نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسعود میرکاظمی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا اصولگرایان را پیروز انتخابات مجلس دهم می داند یا خیر گفت: گاهی می‌بینیم افراد در لیست اصلاح طلبان است اما اصلاح طلب نیست ،همانگونه که ممکن است در لیست اصولگرایان باشد اما اصولگرا نباشد و به همین دلیل تا افراد خودشان را در مجلس نشان ندهند نمی‌توانیم بگوییم کدامیک از جریانات سیاسی پیروز انتخابات دهم بودند.

وزیر نفت دولت احمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر ایران اظهار کرد: در حال حاضر می‌بینیم در مجلسی که به مجلس اصولگرایی معروف است برخی افراد رفتارشان اصولگرایانه نیست و اگر در حال حاضر نیز برای طرح یا لایحه ای نیاز به اتحاد اصولگرایان داشته باشیم می‌بینیم که هیچ اتحادی بین آنها حاکم نیست.

نامزد ناکام انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: اگر از دید نظام اسلامی به اینکه برخی از اصولگرایان به مجلس دهم راه پیدا نکردند نگاه کنیم باید خدا را شکر کنیم که مسوولیت از دوش آنها برداشته شده است و اگر از دید باند و منفعت حزبی و جناحی حساب کنیم باید بگویم که بازنده شده‌اند .

وی ادامه داد: باید منتظر رفتار منتخبان راه یافته به مجلس دهم باشیم و ببینیم چگونه رفتار می کنند و بعد در مورد شکست و پیروزی گروه‌های سیاسی حرف بزنیم. رفتار واقعی در مجلس مشخص می شود و نه آن چیزهای که بروی برگه‌ها نوشته اند وآنجا رای دادند.

این عضو جبهه پایداری بیان کرد: طبق آمارهایی که ارایه می دهند تعداد منتخبان اصولگرا و اصلاح طلب بهم نزدیک است ولی آن چیزی که مسلم است این است که دولت بعدی اصولگرا است و این دولت در چهارسال آینده نخواهد بود و به این شک ندارم .

وزیر بازرگانی دولت احمدی نژاد ادامه داد: با این وضعیت اقتصادی معتقدم که دولت بعدی دولتی غیر از دولت روحانی است زیرا بر این باورم امریکا قابل اعتماد نیست و به تعهدات خودش عمل نمی کند و دولت‌مردان و کنگره امریکا نیز چندین بار اعلام کرده‌اند که ما اجازه نمی‌دهیم ایران نفس اقتصادی بکشد چون ایران خودش را بازیابی می کند و ما به اهدافمان در ایران و منطقه نمی رسیم، بر همین اساس اهداف آنها در ایران انجام برجام 2 و 3 و تا تغییر نظام است.

میرکاظمی گفت: با ضعفی که دولت یازدهم نشان داده است آنها متوجه شده‌اند که تحریم ها را نباید بردارند و اگر تحریم‌ها برداشته نشود وضعیت اقتصادی بدتر می شود و قطعا روحانی رای نمی آورد همانطور که برجام به دولت روحانی در انتخابات مجلس دهم کمک کرد.

وی با بیان اینکه اگر همین الان احمدی نژاد با روحانی رقابت کند احمدی نژاد رای می آورد گفت: در ریاست جمهوری فرد مهم است جریانات و گروه‌های سیاسی مهم نیست و در واقع فرد می تواند موج را بیندازد احزاب و گروهها مهم نیست زیرا مردم به فرد نگاه می کنند ونه گروه‌ها و احزاب، هر فردی که بتواند این موج را ایجاد کند رای می آورد و احمدی نژاد توانسته است و می تواند این موج را راه بیندازد و روحانی در برابر او شانسی ندارد.

نظرات بینندگان