arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

کی روش: تاج چند مشکل تیم ملی را سریع حل کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جلسه مهدی تاج رییس فدارسیون فوتبال با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران بدون اعلام نتیجه به پایان رسید. امروز و با پایان جلسه کی روش و مهدی تاج سرمربی تیم ملی اعلام کرد که صحبت هایشان فردا و روز پنج شنبه هم ادامه خواهد داشت. حرف های کارلوس کی روش البته نمایش مثبتی از ماجرا داشت  و امیدوارنه در مورد ادامه همکاری با تیم ملی صحبت کرد. 

کارلوس کی روش در نشست خبری امروز خود در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همانطور که مطلع هستید تاج درخواست تحلیل عمیق در مورد وضعیت تیم ملی را از من داشتند. این فرصت را داشتیم که یک سری از نکاتی که برای پیشرفت مهم است را با هم مرور کنیم.

وی ادامه داد:ما مروری بر این تحلیل های گسترده و عمیق و با جزییات مطمئنا خیلی زمان بر است و به همین منظور ما وقت خیلی زیادی صرف کردیم. نشست بسیار خوب و مفید را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به جمع بندی های خوبی برسیم. من قدردان آقای تاج هستم که پیگیر مسائل تیم ملی هستند. ایشان چند مشکل تیم ملی را سریع حل کرد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد:به خاطر اینکه سر ایشان خیلی شلوغ است و در ابتدای مدیریت هستند ما تصمیم گرفتیم صحبت ها را فردا انجام دهیم. من هم این فرصت را خواهم داشت به رییس فدراسیون اطلاعات کامل تری را بدهم و ایمان دارم و امیدوار هستم که فردا بتوانیم صحبت هایمان را نهایی کنیم. خیلی شفاف و کوتاه و مطمئنا فردا صحبت های خوبی خواهیم داشت.

وی درباره انتقادات به پیراهن تیم ملی گفت:سوالی که مطرح است این نیست که به اندازه کی روش به او نگاه کنیم. اگر سوال اصلی در مورد شخص بنده بود نیازی به کت و شلوار مجلل و شیک نیست. من خاکی هستم و با یک تی شرت هم راحتم و می‌توانم زندگی ام را بگذرانم.ما امروز توانستیم به صورت جدی درباره مسائل مختلف صحبت کنیم. تاکنون این فرصت نصیب ما نشده بود. ما باید با امکانات لازم بتوانیم درخواست میلیون ها هوادار مشتاق را برآورده کنیم. اینجا صحبت از منابع انسانی و مالی مناسب است.ما در حال حاضر زمان را از دست می دهیم. به زودی باید با قطر و چین بازی کنیم. 
 
سرمربی تیم ملی درباره آینده خود خاطرنشان کرد:در حال حاضر هیچ صحبتی درباره ادامه همکاری ام نمی کنم. الان مسائل تحت رهبری مهدی تاج قرار گرفته است. او بسیار مسئولانه برخورد می کند. این مسئولیت با توجه به تمام جزئیات صورت می پذیرد و به همین خاطر نمی توان جواب های پیش پا افتاده به شما داد. پاسخ های ما باید محکم و مداوم باشد.
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مدافع حرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
10
زنده باد مدیری که علاوه بر منافع شخصی دنبال پیشبرد سازمان تحت نظارت خودش هم هستش بنظرم این خوشبینانه ترین خواسته ای هست گه میشه از یه مدیر داشت
نظرات بینندگان