arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

اولین اسکیت-کوله‌ الکتریکی جهان/ سوار کوله‌پشتی خود شوید!

اسکیت‌برد-کوله‌پشتی الکتریکی(Movpak) یک کوله‌پشتی است که در زمان خستگی می‌تواند به وسیله‌ای برای حمل‌ونقل به منزل تبدیل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسکیت‌برد-کوله‌پشتی الکتریکی(Movpak) یک کوله‌پشتی است که در زمان خستگی می‌تواند به وسیله‌ای برای حمل‌ونقل به منزل تبدیل شود.

به گزارش انتخاب، این فناوری ابتدا در سال 2014 معرفی شده بود، اما نتوانسته بود بودجه لازم را بدست بیاورد، یک اسکیت‌برد برقی است که درون یک کوله‌پشتی قرار گرفته است و امسال با ویژگیهای جدید مجددا در سایت مبنع‌یابی ایندیگوگو وارد شده است.

کوله‌پشتی Movpak که نخستین اسکیت-کوله‌پشتی الکتریکی جهان است، در طراحی جدید خود می‌تواند از طریق بلوتوث به تلفن‌همراه متصل شود، به عنوان میکرفون و بلندگو عمل کند و همچنین از ردیاب جی‌پی‌اس، چراغ بالاسری و قابلیت شارژ گجت‌ها با استفاده از یواس‌بی برخوردار است.

نسخه جدید همچنین دارای یک کنترل از راه دور با اندازه مناسب و دو موتور به جای یک موتور نمونه اولیه است.

این فناوری همچنین از یک شارژر بی‌سیم تلفن همراه برخوردار بوده و بلندگوهای داخلی آن می‌توانند از طریق برنامه Movpak به تلفن همراه متصل شوند. میکروفون این اسکیت‌برد نیز به کاربر اجازه می‌دهد تا به برنامه Siri یا Google Now برای جهت‌یابی در زمان استفاده از آن دسترسی پیدا کند.

بودجه مورد مطالبه اولیه این طرح 100 هزار دلار بود که محقق نشد و اکنون مجددا با درخواست مالی 50 هزار دلاری وارد معرکه شده است.

قیمت هر اسکیت‌برد/کوله پشتی 599Movpak دلار است و قرار است تا پائیز عرضه شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان