arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

به فروش رفتن همه بلیت‌های پرسپولیس و راه آهن/ آمادگی سه گروه برای جشن قهرمانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید که تمام بلیت های دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و راه آهن به فروش رسیده است.

به گزارش ایسنا، غلامرضا بهروان درباره بلیت فروشی دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن، خاطرنشان کرد: همه بلیت های مختص به دیدار پرسپولیس فروخته شده و تا کنون (ساعت 11 صبح) حدود 20 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و با توجه به ترافیک جمعیتی نیروی انتظامی به نحو مطلوب در حال پیشبرد امور است.

وی افزود: حدود سه اکیپ برای قهرمانی در سه شهر بسیج شده اند تا در صورت قهرمانی احتمالی هر کدام از سه تیم دارای شانس، جشن قهرمانی در تهران، خوزستان و یا قم برگزار شود. علاوه بر این تصمیمی گرفته‌ایم برابر مقررات موجود افراد اضافی در مستطیل سبز حضور نداشته باشند تا جشن قهرمانی با نظم خاصی برگزار شود.

مسئول برگزاری سازمان لیگ همچنین درباره هماهنگی زمان آغاز نیمه دوم بازی هایی که قرار است عصر امروز برگزار شود، عنوان کرد: زمان شروع بازیها در دست ماست، اما زمان آغاز نیمه دوم و پایان بازی ها در دستان مسئولان برگزار کننده نیست.

بهروان همچنین در خصوص زمان برگزاری فینال جام حذفی، بیان کرد: سوم یا نهم خرداد ماه را به عنوان زمان برگزاری فینال جام حذفی در نظر گرفتیم. ذوب آهنی ها پنجم خرداد ماه در لیگ قهرمانان دیدار برگشت دارند و 10 خرداد نیز فیفا دی است و قرار است 11 خرداد ماه تیم ملی به مقدونیه اعزام شود. باشگاه استقلال هم اعلام کرده ارمنستان برای فیفا دی مگویان را خواسته و باید بررسی های لازم انجام شود. ما قصد داریم همه جوانب را در نظر بگیریم اما بعید می دانم بتوانیم بازی فینال را 10 خرداد برگزار کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ همچنین در خصوص سرنوشت انتخاب رییس این سازمان و احتمال حضورش در فدراسیون فوتبال با توجه انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، بیان کرد: رییس سازمان لیگ ابتدا باید به عنوان نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال انتخاب شود و این موضوع منوط به برگزاری انتخابات است، علاوه بر این بنده به شخصه دوست دارم در سازمان لیگ فعالیتم را ادامه دهم.

نظرات بینندگان