arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

دور افتخار برانکو و شاگردانش در ورزشگاه آزادی/ پرسپولیس تشویق شد+ویدیو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و راه آهن از ساعت ها قبل از آغاز دیدار دو تیم با حواشی همراه است.

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و راه آهن در یکی از حساس ترین رقابت های هفته پایانی لیگ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند تا شاید تکلیف قهرمانی لیگ پانزدهم در تهران مشخص شود.


برانکو در این دیدار لوبانف، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی را به میدان می فرستد.

هواداران پرسپولیس ساعت ها قبل از آغاز شروع این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند و عده بسیاری نیز در بیرون از ورزشگاه حضور دارند. نکته جالب اینکه هواداران قرمز پوش در میدان آزادی سرود قهرمانی سر می دهند و ترافیک سنگینی در این نقطه از شهر تهران شکل گرفته است.

نیروی انتظامی ورودی های منتهی به درب غربی ورزشگاه آزادی را مسدود کرده و تماشاچیان را مجبود به ورود از درب شرقی ورزشگاه آزادی نموده، مسئله ای که باعث ایجاد ازدحام زیاد و ترافیک سنگین در ورودی شرقی ورزشگاه شده است. نکته قابل تامل دیگر اینکه حتی به خبرنگاران نیز اجازه ورود از درب غربی داده نمی شود و آنها مجبور شده اند از درب شرقی و با توجه به خیل عظیم جمعیت خود را برای پوشش خبری به ورزشگاه برسانند.

حدود دو ساعت به آغاز بازی، ظرفیت طبقه پایین ورزشگاه تکمیل شد و حدود 80 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

علی اکبر طاهری و محمدرضا گرشاسبی هم به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

ساعت 16:10 با حضور 100 هزار پرسپولیسی، ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن به وسیله 9 دوربین HD تصویربرداری می‌شود و با توجه به حضور واحد سیار HD، این دیدار با کیفیت بالایی به تصویر کشیده خواهد شد.

زمانی که بازیکنان راه آهن برای برای بررسی شرایط زمین و جو ورزشگاه وارد زمین چمن شدند، هواداران پرسپولیس علیه آنها شعار سر دادند.

علی اکبر طاهر که به همراه گرشاسبی در جایگاه VVIP ورزشگاه حاضر شده است، به شدت توسط هواران تشویق شد.

برانکو ایوانکویچ با تشویق شدید پرسپولیسی ها وارد زمین شد. سپس به طرف تماشاگران رفت نسبت به ابراز احساست آنها واکنش های مثبتی نشان داد.

زمانی که علی کریمی وارد ورزشگاه شد، به شدت توسط هوادارن تشویق شد. او به همراه احمدرضا عابدزاده، مهرداد میناوند و محمد پنجعلی در جایگاه ویژه حضور دارد.

حبیب کاشانی هم در ورزشگاه آزادی حاضر است تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند.

----------
با وجود قهرمان نشدن پرسپولیس، هواداران این تیم، برانکو و شاگردانش را تشویق کردند و آن‌ها هم در پایان در ورزشگاه آزادی دور افتخار زدند.

پس از اتمام بازی و مسجل شدن قهرمانی استقلال خوزستان، بازیکنان پرسپولیس نای بلند شدن از روی چمن ورزشگاه ندارند و در حال گریه کردن هستند.

کریم باقری، برانکو و دستیارانش در حال دل داری دادن بازیکنان هستند.

با وجود اینکه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر نشد، هواداران این تیم برانکو، طاهری و تیمشان را تشویق می‌کنند و به نوعی برای تمیشان جشن قهرمانی برگزار کرده‌اند.

بازیکنان و مربیان پرسپولیس از جمله برانکو در حال دور افتخار در ورزشگاه آزادی هستند و تماشاگران هم تیمشان را تشویق می‌کنند.

نظرات بینندگان