arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

درگیری لفظی عمران‌زاده با یک هوادار صبا/ واکنش جالب دایی به ضربه ایستگاهی صادقی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم میان عمران‌زاده و یکی از هواداران صبا درگیری لفظی کوچکی ایجاد شد.

به گزارش ایسنا، نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حواشی این نیمه به شرح زیر است:

- پیش از آغاز این دیدار بهرام افشارزاده به همراه چند تن از مسئولان شهر قم در مراسمی که به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برگزار شده بود، شرکت کرد. در این مراسم همه بازیکنان و کادرفنی دو تیم، شاخه گل‌هایی را مقابل عکس های برخی از شهدای حرم گذاشتند. ادامه این مراسم در اواسط دو نیمه برگزار شد.

- حنیف عمران زاده قبل از آغاز این دیدار لحظاتی با یکی از هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم درگیری لفظی پیدا کرد.

- علی دایی به همراه دستیارانش به همراه محمد قاضی، امیر حسین صادقی، اکبر صادقی و چند بازیکن دیگر صبا به سمت نیمکت استقلال رفتند و در آن سو مهدی رحمتی از کسانی بود که به سمت نیمکت صبا رفتند و از دایی رخصت گرفتند.

- در اواسط نیمه نخست این دیدار یک ضربه ایستگاهی به سود تیم صبا اعلام شد که امیرحسین صادقی بازیکن صبا این ضربه را به شکل عجیبی زد و این مسئله با اعتراض دایی به او همراه شد. او با صدا زدن صادقی و با نشان دادن علامت تعجب، از او بابت این ضربه‌اش توضیح خواست و مدافع صبا هم با تکان دادن دستش از او عذرخواهی کرد.

- علی دایی پس از پایان نیمه نخست این دیدار اعتراضاتی را خطاب به داور این دیدار بیان کرد.

- روی نیمکت استقلال، خرسندنیا، طالب لو، محسن کریمی، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، آرش برهانی و علیرضا رمضانی حضور دارند. روی نیمکت صبا هم حامد لک، جهانبخش طاهر، محمد اوسانی، داود بهادری، مهدی حسینی، بایوج رضایی و پیام صادقیان حضور دارند.

نظرات بینندگان