arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

بانك ملي ايران يار دوازدهم استقلال خوزستان

تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان لیگ برتر پانزدهم موفق شد قهرمان ليگ شود و بالاتر از استقلال و پرسپوليس قرار گيرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب:   باشگاه فوتبال استقلال خوزستان (شناخته شده با استقلال صنعتی خوزستان) یک باشگاه فوتبال خوزستانی است که در سال ۱۳۹۰ در شهر اهواز با خرید امتیاز باشگاه استقلال جنوب تهران با حمایت بانك ملي ايران تشکیلو در حال فعاليت مي باشد.اين نكته قابل ذكر است كه استقلال خوزستان متعلق به فولاد اهواز بوده و با توجه به مشكلات پيش آمده توسط دادستان انقلاب اين تيم به بانك ملى واگذارشده است.


اين باشگاه توانست در مدت كوتاهي پله اي رشد و ترقي را طي نمايد و در ليگ برتر پانزدهم با پشت سر قرار دادن استقلال و پرسپوليس قهرمان ليگ شود. نقش حامي مالي در ورزش بسيار پررنگ و مهم مي باشد كه يقينا حضور بانك ملي ايران در كنار تيم فوتبال استقلال خوزستان باعث تكميل چرخه اين افتخار شده است.

توجه به مسائل اجتماعی در نظام بانکداری باعث پدید آمدن پدیده‌ای به نام «بانکداری اجتماعی» شده است. بانکداری اجتماعی نوعی از بانکداری است که هدف آن تهیه خدمات مالی و بانکی با تمرکز بر رضایتمندی جامعه جهت برآورده‌سازی نیازهای اقتصادی و اجتماعی موجود بوده در حالیکه به طور همزمان پایداری اجتماعی، فرهنگی، زیست‌محیطی و اقتصادی مورد توجه قرار گیرد. جای تردید نیست، بانک‌های اجتماعی بر مبنای ارزش‌هایی که از خدمات مالی جهت تاثیرگذاری مثبت بر جامعه و محیط‌زیست، استفاده می‌کنند، پایه‌گذاری شده‌اند.

البته بانك ملي ايران داراي سابقه طولاني در حمايت از ورزش كشور دارد. بسیاری از بازیکنان تیم های نوجوانان، جوانان و امید ایران در سال های گذشته از باشگاه بانک ملی چهره می شدند و بعدها در عرصه باشگاهی می درخشیدند. مهدی مهدوی کیا یکی از معروف ترین ستارگان فوتبال ایران از بازیکنان پرورش یافته در مکتب بانک ملی است. او قبل از پیوستن به پرسپولیس در سال 1373، بازیکن بانک ملی بود
.
البته در چند سال گذشته اين بانك نقش كم رنگي در ورزش كشور داشته است كه با حضور مديرعامل جديد اين بانك و اصلاح ساختارها، باز اين بانك به جايگاه قبلي خود برگشته و با اين قهرماني ثابت كردكه" اين بانك، يك بانك ملي است"
اميد است ساير بانك ها نيز همچون بانك ملي با حضور پررنگ تر در "بانك داري اجتماعي" باعث ايجاد اميد در جامعه شوند.
نظرات بینندگان