arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

پیام ولایتی به سید حسن نصرالله

خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی و جریانات افراطی و تکفیری در منطقه، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شهادت فرمانده غیور مقاومت جناب مصطفی بدر‌الدین را تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی و جریانات افراطی و تکفیری در منطقه، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، متن پیام به این شرح است :

بسم‌الله‌الرحمن‌‌الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله
دبیرکل محترم حزب الله
سلام علیکم
شهادت مجاهد عزیز و فرمانده بزرگ مقاومت، شهید مصطفی بدرالدین مزین به نام سید ذوالفقار را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

آن شهید بزرگوار عاشقانه و با ایمان راسخ به مسیر مقاومت و ایستادگی برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلامی مبارزه نمود و بی‌تردید خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی، جریانات افراطی و تکفیری و تروریسم در منطقه، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر خواهد کرد.

البته شهادت این مجاهد نستوه سنگین و فقدان یکی از چهره‌های درخشان و تاثیر گذار جبهه مقاومت محسوب می‌گردد اما خون آن شهید، عزم نیروهای جهادی، تقویت بنیه ایمانی و پایمردی هر چه بیشتر در برابر بدخواهان و توطیه گران و به ویژه رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید، این ضایعه بزرگ را به جنابعالی، همسنگران و همرزمان، خانواده محترم شهید و مردم لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده توفیقات روز افزون و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان