arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

محاصره تروریست‌ها در شهرک «زبدین»؛ 34 تکفیری از پای درآمدند

نیروهای ارتش سوریه در درگیری با عناصر تروریستی موفق شدند 34 نفر از آنان را از پای درآورند و شمار زیادی از آنها را در شهرک «زبدین» محاصره کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیروهای ارتش سوریه در درگیری با عناصر تروریستی موفق شدند 34 نفر از آنان را از پای درآورند و شمار زیادی از آنها را در شهرک «زبدین» محاصره کنند.

به گزارش انتخاب، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب الله لبنان در ادامه عملیات پاکسازی غوطه شرقی دمشق، مسیر ارتباطی عناصر تروریستی «جبهه النصره و جیش الاسلام» را از جنوب منطقه «بالا قدیمه» به سمت شهرک «زبدین» قطع کردند.

در این عملیات که در حدفاصل منطقه بالا قدیمه و زبدین صورت گرفت، تعدادی از ساختمان‌های تحت کنترل تروریست‌ها پاکسازی و راه پیشروی تروریست‌ها از سمت جنوب قطع شد.
همزمان با پیشروی نیروهای سوری و مقاومت در محورهای مختلف غوطه شرقی دمشق، جنگنده‌های روسی و سوری بشدت مواضع تروریست‌ها را در شرق شهرک «دیرالعصافیر» هدف قرار دادند.

محاصره تروریست‌ها در شهرک زبدین
با پیشروی‌های امروز ارتش سوریه، عناصر تروریستی در شهرک زبدین از سمت شرق، شمال و غرب در محاصر قرار گرفتند و از سمت جنوب متواری شدند.
از محور دیگر خبر می رسد که نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند مزارع غرب شهرک «نوله» را هم پاکسازی کنند.

قطع راه ارتباطی تروریست‌ها از شهرک «الرکابیه» به «دیرالعصافیر»
در مناطق جنوبی زبدین، ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت توانستند علاوه بر پاکسازی مزارع شهرک «الرکابیه» راه ارتباطی این شهرک با شهرک دیرالعصافیر به طور کامل قطع کنند.
پیشروی‌ها در مزارع الرکابیه ادامه دارد و در صورت تصرف این مزارع راه ارتباطی تروریست ها از شهرک زبدین به دیرالعصافیر نیز قطع می شود و تروریست‌ها از سمت جنوب زبدین نیز محاصره می‌شوند.
بنا بر این گزارش، در عملیات امروز نیروهای سوری حداقل 34 تروریست کشته و زخمی شدند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان