arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

همکاری تنابنده و سیروس مقدم ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محسن تنابنده که با هومن حاجی عبداللهی در سریال جدید «علی‌البدل» همکاری دارند، امروز عکسی دو نفری از خودش و بازیگر نقش رحمت خروس باز منتشر کرد.

تنابنده طی روزهای گذشته و پیش از تغییر رییس صداوسیما در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار عکسی نوشت که «میگن ماهی و هر وقت از آب بگیری تازه‌اس، ماهم عطای این تلویزیون را به لقایش بخشیدیم»؛ انتشار این پست از سوی او با واکنش برخی از کاربران مواجه شد و برخی آن را به معنای رفتن از تلویزیون تعبیر کردند؛ این در حالی است که همکاری تنابنده با پروژه «علی‌البدل» که برای پخش در رمضان آماده می‌شود، ادامه دارد.

ادامه همکاری این بازیگر با سریال «علی‌البدل» در گفت‌وگویی که ایسنا با تهیه‌کننده پروژه داشت، به تایید رسیده است. ضمن اینکه محسن تنابنده هم به امروز در صفحه شخصی‌اش عکسی از خودش به همراه هومن حاجی‌عبداللهی منتشر کرده و زیر آن نوشته است:

«کاش شما هم صبح شنبه تونو با دیدن یه آدم دوست‌داشتنی شروع کنین»

«علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی الهام غفوری تولید می‌شود و محسن تنابنده و خشایار الوند از گروه نویسندگان این مجموعه طنز هستند؛ آنچه در خلاصه داستان سریال جدید سیروس مقدم آمده به این شرح است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رأی نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم. 

نظرات بینندگان