arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

واکنش حسن بیادی به میلیاردر شدن نمایندگان سابق مجلس/ سواستفاده از موقعیت‌ها عدالت اجتماعی را زیر سوال برده است

حسن بیادی در واکنش به این موضوع که برخی نمایندگان دوره های گذشته میلیاردر شده اند گفت: دستگاههاي نظارتي و قضايي در اين زمينه بايد پاسخگو باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسن بیادی در واکنش به این موضوع که برخی نمایندگان دوره های گذشته میلیاردر شده اند گفت: دستگاههاي نظارتي و قضايي در اين زمينه بايد پاسخگو باشند.

به گزارش انتخاب، طی روزهای اخیر موضوع حقوق های بالای نمایندگان و وزرای دولت به یکی از بحث های اصلی محافل سیاسی و اجتماعی تبدیل شده و این موضوع واکنش های فراوانی را به همراه داشته است.

حسن بیادی دبیر کل جمعیت آبادگران جوان در گفت و گو با نامه نیوز در این رابطه گفت: پرداخت حقوق و مزاياي كاركنان دولت و نهادهاي عمومي و نظامي و كارگري در كشور داراي قوانيني است كه توسط سازمان برنامه و بودجه جهت تأييد به هيأت دولت پيشنهاد و توسط مجلس در زمان ارائه بودجه تصويب ميشود.

وی ادامه داد: البته شايان ذكر است متاسفانه يك نابساماني جدي در پرداختها و دريافتهاي دستمزد و حقوق نهادها و كارمندان دولت وجود دارد كه بعضا تبعيض و سوء استفاده از موقعيت و دور زدن و بي توجهي به قانون مي‌باشد كه عدالت اجتماعي را زير سؤال ميبرد.

به گفته این فعال سیاسی اصولگرا شغل نمايندگي مردم و قانون گذاري و همچنين مشاغل قضاوت و امنيتي در همه جاي دنيا حساس و در بعضي از موارد داراي حقوق مادام العمري مناسب مي‌باشد حتي با امكانات جانبي ديگر مشكل اصلي ميزان حقوق نيست بلكه تبعيض در پرداخت هاست.

وی ادامه داد: براي مثال شما ميتوانيد دو كارمند را بيابيد كه با شرائط مساوي در دوسازمان و يك نوع شغل دريافتهاي گوناگون بي دليل دارند.

بیادی تصریح کرد: متاسفانه سوء استفاده در اكثر سازمانها وجود دارد و تاسف از اينكه فساد اداري در حال نهادينه شدن است. و از قبح آن كاسته شده و كاري نيست كه با تاخير در انجام روبرو نباشد

وی در واکنش به این موضوع که برخی نمایندگان دوره های گذشته میلیاردر شده اند گفت: دستگاههاي نظارتي و قضايي در اين زمينه بايد پاسخگو باشند البته اگر آقاي نكو که این موضوع را مطرح کرده است مدرك دارند از طريق قوه قضايي پيگيري نمايند.

* نامه نیوز
نظرات بینندگان