arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

باد شدید و گرد و خاک در تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از اواخر وقت روز دوشنبه و طی روز سه شنبه با استقرار جو پر فشار بر روی سواحل دریای خزر دامنه ناپایداریها علاوه بر شمال غرب به سواحل دریای خزر و به تدریج به شمال شرق کشور خواهد رسید، تأکید کرد: طی سه روز آینده افزایش دما برای اکثر نقاط کشور رخ خواهد داد.
 
به گزارش انتخاب، احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در ساعات بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی در پاره‌ای از مناطق نوار شرقی کشور بارش پراکنده باران، گاهی رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید موقت پیش بینی می شود.
 
وی ادامه داد: در روز دوشنبه و سه شنبه شاهد عبور امواجی از تراز میانی جو خواهیم بود که در روز دوشنبه برای بخش‌هایی از شمال غرب بارش پراکنده باران، رعد وبرق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.
 
وی تاکید کرد: امروز و فردا در جنوب غرب و پاره ای از مناطق غرب کشور باد و گرد وخاک رخ خواهد داد که موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود. همچنین امروز خلیج فارس مواج خواهد بود.
 
وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز دوشنبه 27 اردیبهشت، صاف در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد شدید
 
و احتمال باد و گردوخاک با حداکثر و حداقل دمای 35 و 23 درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه 28 اردیبهشت، کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد شدید و احتمال باد و گردوخاک با حداکثر و حداقل دمای 35 و 23 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان