arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

۱۰ جنگنده روسی تحویل وزارت دفاع عراق شد/ ۱۳ کشته و زخمی در بغداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تحویل ۱۰ جنگنده روسی به وزارت دفاع عراق، کشته و زخمی شدن ۱۳ شهروند در عراق، آزادسازی ۳ روستا در البغدادی و هلاکت «ابونمر» یکی از سرکردگان داعش در فلوجه از جمله اخبار امنیتی عراق است.

به گزارش انتخاب به نقل از الفرات نیوز، وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ۱۰ بالگرد و جنگنده از نوع سوخو، می ۲۸ و می ۲۱ را از روسیه بر اساس توافق های صورت گرفته در گذشته تحویل گرفته است.

بر اساس این گزارش در پی انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در منطقه اللطیفیه واقع در جنوب بغداد پایتخت عراق ۲ شهروند جان خود را از دست دادند و ۱۱ تَن دیگر از جمله ۳ سرباز زخمی شدند.

نیروهای امنیتی عراق به همراه نیروهای عشائر این کشور ۲ تروریست عضو داعش را در حملات توپخانه ای به مواضع آنها در غرب استان الانبار به هلاکت رساندند.

در پی حملات توپخانه ای ارتش عراق به مواضع تکفیری های داعش در منطقه القصیرات در غرب استان الانبار شماری از اعضاء این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند و تجهیزات نظامی آنها نیز منهدم گشت.

یکی از سرکردگان گروه تروریستی تکفیری داعش به نام «ابونمر» در پی هجوم نیروهای امنیتی به مرکاز حضور تروریست های داعش در منطقه الرشاد در الکرمه واقع در شرق شهر فلوجه کشته شد.

همچنین فرماندهی عملیات الجزیره و البادیه اعلام کرد که ۳ روستا به نام های دویلیه، عونایه و السمعانیه در شمال غربی البغدادی در غرب استان الانبار آزاد شد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان