arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
در دیدار خانواده شهیدان حمید، سعید و مجید مهدوی:

روحانی: خانواده معظم شهدا امروز، مقاوم‌تر و با روحیه‌ای بالاتر در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس‌ جمهوری با حضور در منزل شهیدان حمید، سعید و مجید "مهدوی زفرقندی" در فضایی صمیمی با خانواده این شهیدان گرانقدر دیدار و از صبر و مقاومت آنان تجلیل کرد.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه یکشنبه در این دیدار، صبر و مقاومت والدین شهیدان را ستودنی و قابل تجلیل دانست و اظهار داشت: والدین شهیدان در کنار تربیت صحیح و اسلامی فرزندان خویش، امروز نیز مقاوم‌تر و با روحیه‌ای بالاتر در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

رییس‌ جمهوری با تأکید بر ادامه راه و آرمان مقدس شهیدان و ایثارگران، گفت: امروز وظیفه داریم همان راه شهیدان و آرمان‌های والای آنان را با جدیت دنبال کنیم.

روحانی همچنین خاطر نشان کرد: همانطوری که تاکنون توانسته‌ایم با عنایات الهی و حضور و همت مردم از سختی‌های بزرگ در مسیر انقلاب اسلامی عبور کنیم، بی‌تردید از این به بعد نیز با همان روحیه خواهیم توانست بر مشکلات غلبه کنیم.

در این دیدار مادر شهیدان حمید ، سعید و مجید مهدوی زفرقندی با اظهار خوشحالی از دیدار رییس‌ جمهوری، خاطراتی از دوران جهاد و رشادت‌های فرزندان شهید خود بازگو کرد.

حمید مهدوی زفرقندی اسفند 62 در سن 23 سالگی در عملیات خیبر به شهادت رسید و شهیدان سعید و مجید مهدوی زفرقندی نیز به فاصله 2 روز از یکدیگر در 20 و 17 سالگی و در عملیات والفجر یک به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی رییس جمهور به خانواده این شهیدان والامقام تقدیم شد.
نظرات بینندگان