arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

هدف اعزام مدافعان حرم به سوریه از زبان معاون فرهنگی سپاه

سردار نجات اهداف اعزام مدافعان حرم به سوریه را تشریح کرد و به شایعات اختلاف میان سپاه و ارتش پاسخ داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جانفشانی های مدافعان حرم ایرانی در آن سوی مرزها اظهار داشت: مهمترین تلاش مدافعان حرم این است که قبل از آنکه دشمن به پشت مرزهای ما برسد، آن را در سرزمین های دور زمین گیر کنند.

به گزارش انتخاب، وی با بیان اینکه مدافعان حرم در وهله اول از امنیت کشورمان دفاع می کنند عنوان کرد: همواره امنیت یک کشور در داخل مرزهای آن تامین نمی شود همانگونه که امنیت ایران اسلامی با توجه به شرایط منطقه و جهان، گاهی در داخل کشور و گاهی در خارج از کشور باید تامین شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه افرادی که تحت عنوان دفاع از حرم حضرت حضرت زینب (س)، داوطلبانه به سوریه می روند دو کار عمده انجام می دهند تصریح کرد: کمک به مردم سوریه در دفاع از سرزمینشان به درخواست خودشان و همچنین جلوگیری از ورود تکفیری ها به ایران اسلامی، دو هدف نیروهای اعزامی ایران به سوریه است.

سردار نجات همچنین در خصوص شایعات به راه افتاده در خصوص اختلاف فرماندهان ارتش و سپاه در رسانه های بیگانه، با بیان اینکه سپاه و ارتش همواره با هم بوده اند و در عرصه های دریا و هوا و زمین با هم همکاری و تعامل گسترده ای دارند تاکید کرد: بسیاری از رزمایش های سپاه و ارتش در طول سال به صورت مشترک انجام می شود و شایعه اختلاف میان این دو مجموعه شایعه ای بی پایه و اساس است.

*میزان
نظرات بینندگان