arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

حضور سردار سلیمانی در منزل شهید «مصطفی بدرالدین»+ عکس

فرمانده سپاه قدس با حضور در منزل «مصطفی بدرالدین» فرمانده مقاومت، شهادت وی را به خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار سرلشگر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز یکشنبه در منزل فرمانده ارشد شهید حزب‌الله حاضر شد و شهادت «مصطفی بدرالدین» را به خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش انتخاب، روزنامه الاخبار لبنان با اعلام این خبر نوشت: دو روز بعد از حمله اسرائیل به قنیطره (جنوب سوریه) در ژانویه 2015، فرمانده نیروی قدس سپاه، سرلشگر قاسم سلیمانی در گلزار شهدای الغبیری حاضر شده بود.

طبق این گزارش، در آن زمان تصویری از او منتشر شد که در حال قرائت قرآن بالای قبر شهید عماد مغنیه و پسرش جهاد بود. آن زمان قبل از رفتن به سر قبر جهاد، پیش خانواده‌اش رفت و شهادتش را به خانواده، برادرانش و دایی‌اش سید مصطفی بدرالدین تسلیت گفت.

الاخبار نوشت: اما (دو روز پیش) شنبه گذشته این صحنه (با یک تفاوت) تکرار شد. سلیمانی باز هم در گلزار شهدای الغبیری حاضر شد اما این بار برای تسلیت به خانواده بدرالدین. این اولین بار نیست که وی وارد «بیت الاحزان» می‌شود، جایی که عکسی دیگر به عکس شهدا اضافه شد.

الاخبار با توصیف حالت سردار سلیمانی نوشت: «دوست خانواده در جمع اعضای آن می‌نشیند و قرآن می‌خواند "ولا تحسبنّ الذین قُتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاء عند ربهم یُرزَقون" در حالی که تسبیح تربت در دست راست و انگشتری با نگین عقیق در دست چپش رو به مادر شهید سیده "اُم عدنان" می‌کند و می‌گوید "ما فرمانده و برادری عزیز را از دست دادیم"».
حضور سردار سلیمانی در منزل شهید «مصطفی بدرالدین»

سردار در این دیدار به خانواده بدرالدین همچنین گفت: این مصیبت، مصیبت امت اسلامی است. زیرا از دست دادن شخصیتی مانند سید ذوالفقار را نمی‌توان منحصر به ضاحیه (جنوب بیروت) یا کشور یا منطقه کرد.


مصطفی بدرالدین فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله بامداد جمعه در ریف دمشق در منطقه‌ای نزدیک به فرودگاه بین‌الملل دمشق در انفجاری جان خود را از دست داد و به شهادت رسید.

منبع: فارس
نظرات بینندگان