arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

اطلاعیه دبیرخانه مجمع درباره وقایع اخیر جونقان

در حادثه اخیر شهر جونقان، دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام هم‌زمان با پیگیری موضوع از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ، از طریق مقامات محلی موضوع آسیب‌رسانی به تندیس سردار اسعد بختیاری را پی گیری نمودند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک روز روابط عمومی به همکاران رسانه‌ای و فعالان عرصه ارتباطات توضیحی را درباره وقایع اخیر شهر جونقان منتشر ساخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این اطلاعیه بیان داشت: در حادثه اخیر شهر جونقان، دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام هم‌زمان با پیگیری موضوع از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، از طریق مقامات محلی موضوع آسیب‌رسانی به تندیس سردار اسعد بختیاری را پی گیری نمودند. همچنین نماینده دکتر رضایی نیز در منطقه مستقر شده و مسائل را در صحنه پی گیری می‌نماید. خوشبختانه با کنترل مسئله در محل از طریق استاندار محترم چهارمحال و بختیاری و دستگیری دو نفری که عامل حادثه بودند، نیازی به پی گیری مسئله از طریق شورای امنیت ملی پیدا نشد. همچنین دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقامات مسئول خواسته‌اند بایستی تنبیه لازم برای افراد خاطی و محرکین آن‌ها صورت پذیرد.

این بیانیه افزوده است: لازم می‌نماید از زحمات مسئولان مربوطه‌ای که به احساسات و عواطف مردم بهاداده و در این مسئله با سرعت عمل اقدام نمودند سپاسگزاری شود و بنا به تأکید دبیر محترم مجمع انتظار دارد که مقامات محلی مسئله را به‌طور کامل پیگیری و با تدبیر مناسب از وقوع دوباره این حوادث جلوگیری نمایند.
نظرات بینندگان