arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

عارف:مستقلین و اعتدالگرایان را از خود می‌دانیم

رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه ما مستقلین و اعتدالگرایان را از خود می‌دانیم، گفت: در موارد سیاسی هیچ راهی جز تعامل نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه ما مستقلین و اعتدالگرایان را از خود می‌دانیم، گفت: در موارد سیاسی هیچ راهی جز تعامل نداریم.

به گزارش انتخاب، شورای عالی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان، جمعی از منتخبین، نمایندگان ادوار مجلس و چندتن از دبیران کل احزاب سراسر کشور در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب ملامصطفی در دفتر رییس بنیاد باران با محمدرضا عارف دیدار کردند.

در این دیدار حشمتیان گزارش کوتاهی از شکل‌گیری جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران ارایه و تصریح کرد: برخلاف آمارهایی که در جلسه گردهمایی هفته گذشته اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در رسانه مطرح شده در حال حاضر با توجه به خود اظهاری‌های منتخبین محترم درمجموع 117 اصلاح طلب، 86 مستقل و اعتدالگرا و 85 اصولگرا به مجلس راه یافته‌اند.

وی ادامه داد: مستقلین راه یافته به مجلس دهم چون بدون حمایت چپ و راست و فقط در لیست‌های جبهه مستقلین و اعتدالگرایان بوده‌اند بر آن هستیم که با باکمک دوستان، فراکسیون مستقلین را همانند خانه احزاب شکل بگیرد.

حشمتیان خاطرنشان کرد:‌ در این انتخابات مردم حرف آخر را زدند و انتظار دارند به خواسته آنان که رفع مشکلات است، توجه شود.

نایب رییس خانه احزاب ایران گفت: برای رفع مشکلات مردم، اعتقاد ما بر این است که مجلس هم مانند خانه احزاب بایستی توسط هر 3 جریان اصلاح‌طلب، اصولگرا، مستقلین و اعتدالگرایان اداره شود.

محسن مهرعلیزاده نیز در این جلسه که به نمایندگی از شورای اصلاحات در جلسه حضور داشت، از حضور حاضرین تشکر و اظهار داشت: اصلاح‌طلبان و مستقلین و اعتدالگرایان با هم قرابت نزدیکی دارند و در اکثر حوزه‌ها لیست مشترک داشته‌اند، منتخبین اینها می‌توانند در مجلس همدل و همراه باشند.

اسماعیل ابراهیمی دبیرکل حزب میهن اسلامی نیز در این جلسه بر تشکیل فراکسیون مستقلین تاکید کرد.

آقایان اسلام‌دوست و اخوان به نمایندگی از نمایندگان ادوار و منتخبین حاضر در جلسه ضمن تاکید بر تشکیل فراکسیون مستقلین به اصلاح قانون انتخابات و رفع ابهامات موجود در قانون که ردصلاحیت‌ها، اشاره کردند.

محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم نیز طی سخنانی به رفع مشکلات جامعه و خواسته‌های مردم اشاره کرد و با بیان اینکه ما در مجلس چند فراکسیون داشته باشیم و مبنا باید اخلاق باشد، تصریح کرد: ما با دیگر جریان‌ها اختلاف نظر آنچنانی نداریم؛ دربحث مسایل اقتصادی،مبارزه با فساد،مسایل اجتماعی با هم حرکت می‌کنیم.

عارف خاطرنشان کرد: در موارد سیاسی نیز هیچ راهی جز تعامل نداریم، مهمترین مساله مردم و کشور اشتغال و معیشت است، ما مستقلین و اعتدالگرایان را از خود می‌دانیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان