arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

تغییر مدیران کار ضربتی‌مان نیست/ در بخش خبر تحولاتی داریم

علی عسگری در جمع خبرنگاران از تدارک برنامه هایی برای تحقق بهتر منویات مقام معظم رهبری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالعلی علی عسگری رییس جدید سازمان صدا و سیما ظهر امروز ۲۸ اردیبهشت ماه و در حاشیه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره برنامه های خود و اینکه قرار است چه اقداماتی داشته باشد، گفت: برنامه ها را بعدا توضیح می دهیم. با این حال برای تحقق بهتر منویات و تدابیر مقام معظم رهبری، رشد اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی برنامه هایی را تدارک دیده ایم.

وی ادامه داد: همچنین برنامه هایی برای ارتقای فرهنگی، حمایت از نهادهای فرهنگی جامعه و رشد هویت فرهنگی جوانان برنامه هایی داریم. سازمان صداوسیما قرار است ارتباطات خود را گسترده تر کند و بیشتر با نخبگان فرهنگی و اقتصادی جامعه ارتباط داشته باشد تا بتوانیم از طریق آنها فایده های زیادی را به مردم برسانیم.

رییس جدید سازمان عنوان کرد: ما برنامه هایی در حوزه علم و فناوری، حمایت از صنایع دانش بنیان و حمایت از تولیدات ملی داریم تا جامعه را تشویق کنیم از تولیدات با کیفیت ملی استفاده کند و منجر به رشد صنایع و کارخانجات شوند و اشتغال را بالا ببرند.

علی عسگری درباره اولین اقدام خود تصریح کرد: شروع به کار اولین برنامه و توجه به اقتصاد و تولید ملی در دستور کار ماست. شما این ها را روی آنتن خواهید دید. ما از صنایع کوچک و متوسط حمایت می کنیم. ما ۷۰ تا ۸۰ هزار کارخانجات داریم و باید کمک کنیم که آنها راه اندازی شوند، تولید کنند، مردم تولید ملی بخرند و کمک کنیم تا تحولات اقتصادی بالا برود.

‌وی درباره مهمترین ماموریت خود در صدا و سیما توضیح داد: مهم ترین بخش ما تولید برنامه های جذاب و آموزنده سیما است، همچنین در بخش خبر که یک امر مستند است و برایمان ضرورت دارد تغییر و تحولاتی را خواهید دید.

علی عسگری درباره درباره تغییر معاونان و مدیران عنوان کرد: بعدا به این مسایل می پردازیم. ما در این مورد کار فوری و ضربتی نداریم.

وی در پایان گفت: مشکل داریم اما تلاش می کنیم که آنها را حل کنیم و نگذاریم که برای پرسنل سازمان مشکلی ایجاد شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان