arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

یک فرمانده و ۶ پلیس در جنوب شرق افغانستان کشته شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مقامات امنیتی پلیس ولایت پکتیکا در جنوب شرق افغانستان از کشته شدن فرمانده پلیس شهرستان «خوشامند» این ولایت به همراه ۶ پلیس دیگر بر اثر کمین طالبان مسلح خبر داد.
 
 
به گزارش انتخاب، «عبدالرئوف» فرمانده پلیس ولایت «پکتیکا» اعلام کرد: فرمانده پلیس شهرستان «خوشامند» این ولایت بر اثر حمله طالبان مسلح کشته شد.
 
وی افزود: در این حمله شش نیروی پلیسی که فرمانده پلیس شهرستان خوشامند را همراهی می‌کردند نیز کشته شد و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.
 
عبدالرئوف ادامه داد: حمله مذکور توسط افراد وابسته به گروه طالبان در منطقه‌ «هاشم» شهرستان خوشامند زمانی به وقوع پیوست که فرمانده پلیس این شهرستان در حال عزیمت به مرکز شهرستان بود.
 
تاکنون گروه طالبان در این باره اظهار نظری نکرده‌اند.
 
حمله طالبان مسلح به فرمانده پلیس شهرستان خوشامند ولایت پکتیکا در حالی انجام می‌شود که «امین‌الله خالقی» فرماندار شهرستان «دهراوود» ولایت ارزگان در مرکز افغانستان از احتمال سقوط این شهرستان به دست طالبان خبر داده است.
 
خالقی اظهار داشت: هم اکنون پلیس افغانستان بخاطر شدت حملات طالبان در حالت دفاعی قرار دارد و اگر کمک‌ها در اسرع وقت نرسد و نیروهای کمکی به موقع اعزام نشوند این شهرستان سقوط خواهد کرد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان