arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

وزبر نفت احمدی نژاد،آمارهای مضحک و ساختگی می دهد

برای کسی که در منصب وزارت نفت دولت قبل مسئولیت داشته است، ارائه آمار و ارقام ساختگی، مضحک می‌باشد، چرا از عملکرد خودش و آن دولت فخیمه نمی‌گوید که طی 8 سال بیش از 700 میلیارد دلار نفت فروختند و آخر مشخص نکردند سرنوشت آن درآمد نجومی به کجا رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به نطق میرکاظمی عضو فراکسیون پایداری در مجلس نهم و وزیر اسبق نفت در دولت احمدی نژاد پرداخته است.

به گزارش انتخاب، این روزنامه نوشته است:برای کسی که در منصب وزارت نفت دولت قبل مسئولیت داشته است، ارائه آمار و ارقام ساختگی، مضحک می‌باشد، چرا از عملکرد خودش و آن دولت فخیمه نمی‌گوید که طی 8 سال بیش از 700 میلیارد دلار نفت فروختند و آخر مشخص نکردند سرنوشت آن درآمد نجومی به کجا رسید.

آقای محترمی که از ضرورت عذرخواهی از مردم و خودداری از روحیه طلبکاری سخن می‌گوئید: آیا مسئولین دولت‌های نهم و دهم که شما هم یکی از مهم‌ترین آنان بودید، بابت خسارات بزرگی که در همه عرصه‌های اقتصادی- فرهنگی و سیاسی به مردم و نظام وارد کردید، حتی کلمه‌ای در عذرخواهی برزبان آوردید؟ از نهادینه‌کردن فساد و اختلاس‌های چندهزار میلیاردی که معاون اول رئیس جمهورتان را راهی زندان کرد، شرمنده نیستید و خود را مقصر و مسئول نمی‌دانید؟

برجام را مصیبت می‌دانید و اینکه پولی در خزانه دولت نگذاشته‌اید که یارانه مردم پرداخت شود را مصیبت بزرگتر؟! الحق که روحیه طلبکاری را اینگونه باید شناخت. روحیه جریان خاصی که با این کارنامه مشعشع! باز هم داعیه بازگشت به صحنه و حکومت بر مردم را دارد. غافل از آنکه مردم دیگر فریب نخواهند خورد و همین که رای داده‌اند تا شما و امثال شما در مجلس آینده جایی نداشته باشید، روشن‌ترین گواه این مدعا است.

نظرات بینندگان