arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

نماینده اصلاح طلب مجلس: ماموریتی برای مذاکره با لاریجانی درباره ریاست مجلس نداشتم

تعیین تکلیف برای مدیریت ارکان مجلس در پشت در بسته توهین به شعور نمایندگان است و این کف مجلس است که تعیین کننده خواهد بود نه یک جمع محدود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که ماموریتی برای مذاکره با علی لاریجانی درباره ریاست مجلس نداشته است.

به گزارش انتخاب، غلامرضا تاجگردون ، با رد اخبار منتشره مبنی بر ماموریت عارف به محمدرضا تابش و غلامرضا تاجگردون برای مذاکره با علی لاریجانی درباره ریاست مجلس، اظهار کرد: من به عنوان دوست آقای لاریجانی و هم‌خط آقای دکتر عارف وظیفه دارم همگرایی بیشتر بین این دو بزرگوار را فراهم کنم و کسی که حداقل فرهنک مجلس را بشناسد این برداشت را نمی‌کند.

وی تاکید کرد: تعیین تکلیف برای مدیریت ارکان مجلس در پشت در بسته توهین به شعور نمایندگان است و این کف مجلس است که تعیین کننده خواهد بود نه یک جمع محدود.

این نماینده مجلس درباره نحوه تصمیم‌گیری فراکسیون‌های سیاسی مجلس درباره انتخابات هیات رییسه نیز خاطرنشان کرد: به نظرم با توجه به جو معتدل مجلس تصمیمات نهایی درباره انتخابات هیات رییسه فراتر از یک فراکسیون خاص (چه امید و چه اصولگرایان) خواهد بود.

تاجگردون همچنین با اشاره به برخی تلاش‌های صورت گرفته از سوی دو فراکسیون سیاسی مجلس دهم برای رقابت در انتخابات هیات رییسه مجلس، اضافه کرد: به هر حال رقابت‌ها به طور طبیعی در جریان است، اما نهایتا نمایندگان در صحن مجلس در این باره تصمیم خواهند گرفت.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان