arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

سردار سلامی: سربازانمان هویتشان را از کسانی گرفتند که اورانیوم غنی کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: سربازان هویت خود را از جوانانی گرفته‌اند که در تاریخ توانستند معادلات پرتاب موشک‌ها را بسازند و ایران را فضایی کنند و به دنیای ریز اتم نفوذ کرده و اورانیوم‌های ضعیف را غنی کنند.
 
به گزارش انتخاب، سردار حسین سلامی در هشتمین جشنواره جوان سرباز که به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه‌های سربازان اظهار کرد: سربازان نمادهای برجسته و درخشانی از صداقت، فداکاری و وفاداری برای جامعه هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: سربازان عناصر این هویت را از تاریخ عمیق و پرحادثه اخیر انقلاب اسلامی به یادگار گرفته‌اند.
 
سلامی با بیان اینکه سربازان هویت خود را از کسانی گرفته‌اند که برای پوشیدن میدان‌های مین از یکدیگر سبقت می‌گرفتند، اظهار کرد: سربازان هویت خود را از جوانانی گرفته‌اند که در تاریخ توانستند معادلات پرتاب موشک‌ها را بسازند و ایران را فضایی کنند و به دنیای ریز اتم نفوذ کرده و اورانیوم‌های ضعیف را غنی کنند.
 
جانشین فرمانده سپاه اظهار کرد: تمام عظمت انقلاب شکوه‌مند اسلامی که سیمای ایران را در جهان تغییر داد، این است که از ایرانی که در جغرافیایی آمریکا توصیف می‌شد، ایرانی مقتدر ساخته شده است. به گونه‌ای که رهبر آمریکا به نمایندگی از مقامات سیاسی کشور خود، به عالی‌ترین مقام کشورمان نامه می‌دهد و از ایشان می‌خواهد تا با یکدیگر برای حل مشکلات جهان همکاری نمایند.
 
سلامی با اشاره به وظایف و اقدامات سربازان اظهار کرد: سربازان امروز پرچمدار اقتدار کشور هستند و آنها یادگاران شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند و آینده از آنهاست.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان