arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

سازمان قضایی نیروهای مسلح: نیروهای مسلح جرایم انتخاباتی نداشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دوستان ما به تمام کلانتری‌ها سرکشی کردند و بعد از سرکشی به کلانتری‌ها، هم در مرحله اول انتخابات هم در مرحله دوم، مطالب را به عزیزان گوشزد کردند لذا ما امثال جرم انتخاباتی در نیروهای مسلح نداشتیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امروز جرائم بسیار کاهش یافته است. جرم قتل زمانی در بین نیروهای مسلح کم نبود، اما امروز به شدت کاهش یافته است.
 
به گزارش انتخاب، حجت الاسلام شکر الله بهرامی در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید سازمان، ضمن تشکر و خیرمقدم به میهمانان برنامه خاطرنشان کرد: منشور هشت ماده‌ای که معاون قوه قضائیه مطرح کرد، حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
او در خصوص توجه به پیشگیری گفت: دوستان ما به تمام کلانتری‌ها سرکشی کردند و بعد از سرکشی به کلانتری‌ها، هم در مرحله اول انتخابات هم در مرحله دوم، مطالب را به عزیزان گوشزد کردند لذا ما امثال جرم انتخاباتی در نیروهای مسلح نداشتیم.
 
بهرامی ادامه داد من همیشه گفته‌ام خدایا من یک سرمایه بیشتر در این عالم هستی ندارم. سال ۵۱ در قم آغاز کردیم و سال ۶۸ که به اینجا آمدیم گفته‌ام که من لباس پیامبر را بر تن دارم و این تنها سرمایه من است.
 
او تاکید کرد: مسئولیت نیروهای مسلح امنیت است. این بالا‌ترین نعمت است که نیروهای مسلح ایجاد می‌کنند، اگر نیروهای مسلح ما امروز با اقتدار ایستاده‌اند، امنیت را به بار آورده است.
 
حجت الاسلام بهرامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد ایشان تأکید داشتند نصیحت خوب است، اما کافی نیست. در کنار نصیحت باید نیروی مقتدری باشد که کار‌ها را انجام بدهد. سازمان قضایی را نباید تضعیف کرد، چرا که به صلاح هیچکس نیست. به صلاح کسانی که سازمان قضایی را تضعیف می‌کنند هم نیست.
 
او ادامه داد: اولین اولویت ما پیشگیری از وقوع جرم است. سالیان متوالی است که این پیشگیری‌ها آغاز شده و با تعامل بین نیروهای سازمان قضایی و نیروهائی مسلح این کار انجام شده است و تدابیری که لازم باشد به ستاد کل ارجاع داده می‌شود و ستاد کل آن را به نیروهای مسلح اطلاع می‌دهد، امروز جرائم بسیار کاهش یافته است. جرم قتل زمانی در بین نیروهای مسلح کم نبود، اما امروز به شدت کاهش یافته است.
 
بهرامی خاطرنشان کرد: امروز این بار سنگین بر دوش من افتاده است. روزی که این بار را بر دوش من گذاشتند باور آن برای من راحت نبود اما آنچه باعث راحتی من است وجود نیروهای بسیار متدین و متعهد است که حول ولایتند و تدابیر مقام معظم رهبری نصب العین آنهاست.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان