arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

شایعه استعفای وزیر بهداشت کذب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شایعه تهدید وزیر بهداشت به استعفا را تکذیب کرد.
 
به گزارش انتخاب، ایرج حریرچی بعد از ظهر چهارشنبه، با اعلام این مطلب افزود: از صبح امروز در برخی سایت های خبری و فضای مجازی شایعاتی مبنی بر تهدید وزیر بهداشت به استعفا منتشر شده است که هیچ مبنایی ندارد و از اساس کذب است.
 
قائم مقام وزیربهداشت گفت: با کمال تاسف در هفته های اخیر شایعات و جوسازی‌های نادرستی علیه وزارت بهداشت در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دیده می‌شود اما ما مسئولان وزارت بهداشت بدون توجه به این حاشیه سازی‌ها عزم مان برای خدمت رسانی به مردم جزم است.
 
وی افزود: هفته گذشته نیز چنین جوسازی هایی علیه رییس سازمان غذا و دارو دربرخی رسانه‌ها دیده شد اما همه مسئولان وزارت بهداشت بدون توجه به این مطالب به خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت ادامه می‌دهند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت تاکیدکرد: ازنظرمسوولان این وزارتخانه هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که برای بهبود سلامت مردم خدمت کنیم و در نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین خدماتی را به مردم ارائه کنیم و هر نوع جوسازی مربوط به شایعه استعفای مسئولان وزارت بهداشت به قوت تکذیب می‌شود.
 
سیدحسن هاشمی، وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در یک سفر کاری به خوزستان و روستای سوسن از توابع ایذه می‌رود و هفته آینده نیز برای شرکت در اجلاس سالانه سازمان بهداشت جهانی به ‍‍‍ژنو سفر می‌کند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان