arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۷۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

صدا وسیما انتقادهای لاریجانی را سانسور کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ممکن است برخی نظرات مخالف هم در رابطه با برجام و مذاکرات درست باشد، اما با چالش درست کردن بهره‌ای نمی‌بریم و من با آن کیفیتی که در صداوسیما وجود داشت موافق نبودم.
 
اغلب بخش‌های خبری تلویزیون در رویکردی مشابه، انتقادهای رییس مجلس به عملکرد صداوسیما در قبال موضوع برجام را حذف کردند.
 
به گزارش  انتخاب،  رییس مجلس شورای اسلامی که در آیین تکریم و معارفه رییس صداوسیما که صبح سه‌شنبه (28 اردیبهشت ماه) در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، حاضر شده بود، در سخنرانی خود نسبت به نوع برخورد صداوسیما با موضوع برجام انتقاد کرد.
 
حذف صحبت‌های انتقادی رییس مجلس در حالی صورت گرفت که برخی از این بخش‌های خبری، با پوشش جزییاتی از این صحبت‌ها حتی شوخی‌های لاریجانی با معاون سیما را هم پخش کردند.
 
لاریجانی روز گذشته در بخشی از صحبت‌هایش گفته بود: ممکن است برخی نظرات مخالف هم در رابطه با برجام و مذاکرات درست باشد، اما با چالش درست کردن بهره‌ای نمی‌بریم و من با آن کیفیتی که در صداوسیما وجود داشت موافق نبودم.
 
رییس قوه مقننه همچنین درباره‌ی تعامل با صداوسیما تصریح کرده بود: باید ارتباطات صداوسیما با دستگاه‌ها نزدیک‌تر شود و آقای علی‌عسکری در این رابطه استاد است؛ بنابراین ایجاد همگرایی خوب است و باید از ظرفیت‌های صداوسیما برای درآمدزایی استفاده شود.
 
او گفته بود، مجلس از سازمان صداوسیما حمایت می‌کند و امیدوارم صداوسیما نیز زمینه همگرایی بیشتر را در کشور فراهم کند.
 
اما بخش‌های خبری سیما در حالی در نخستین روز فعالیت رسمی رییس صداوسیما، به حذف مهمترین بخش‌های سخنرانی رییس مجلس اقدام کردند که علی‌عسکری، رییس جدید این سازمان در صحبت‌هایی که در جمع خبرنگاران داشته، تغییر در خبررسانی در صداوسیما را حتمی دانسته است.
 
او تعامل با قوای سه گانه نظام را از دیگر مسائل مهم پیش‌روی سازمان صداوسیما دانسته و گفته است: امید است با حمایت رییس‌جمهور، رییس قوه قضاییه و رییس مجلس، با اتکا به داشته‌ها و سرمایه‌های سازمان بتوانیم در دوران جدید، فصل نویی را برای صداوسیما رقم بزنیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
alidad
|
Moldova, Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
10
نخستین سانسور در زمان ریاست رئیس جدید کلید خورد
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
7
0
پس چرا شما اخبار جمهوری آذربایجان را سانسور می کنید؟
نظرات بینندگان