arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

كشف زمين خواری ۱۳ ميلياردی در زنجان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگيری فردی خبر داد که بيش از ۲۷ هكتار از اراضی ملی را به ارزش بيش از ۱۳ ميليارد ریال به صورت غيرقانونی تصرف کرده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا صالحی اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع تصرف غیر قانونی اراضی ملی از اداره کل راه و شهرسازی به پلیس آگاهی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با تحقیق و بررسی های انجام شده توسط ماموران پرونده، مشخص شد زمینی به مساحت بیش از ۲۷ هكتار از اراضی ملی و دولتی به ارزش ۱۳میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال توسط فردی به صورت غیر قانونی مورد تصرف قرارگرفته است.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با اعلام اینكه سند این زمین ها از طرف اداره کل راه و شهرسازی ارائه شده است، خاطرنشان كرد: پرونده تشكیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار صالحی از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را برای اقدام قانونی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.


نظرات بینندگان