arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

سردار فدوی: کسانی که ماهیت دعوای ما با آمریکا را کج سلیقگی سیاسی می‌دانند، ماهیت حق و باطل را نمی‌شناسند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مشکل کسانی که ماهیت دعوای ما با آمریکا را کج سلیقگی سیاسی می‌دانند این است که ماهیت حق را از باطل تشخیص نمی‌دهند.

به گزارش انتخاب، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جشن سه سالگی «دکتر سلام» که بعد از ظهر امروز در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد گفت: اگر ماهیت دعوای ایران با شیطان بزرگ فهمیده شود بسیاری از مسائل مشخص خواهد شد و اگر به ماهیت توجه نشود محاسبه ها دچار اشتباه می شود.

وی ادامه داد: ماهیت دعوای ایران با آمریکا دعوای حق و باطل است و این دو در کنار هم نمی توانند قرار بگیرند.

سردار فدوی گفت: اگر کسانی ماهیت دعوای ما با آمریکا را کج سلیقگی سیاسی بدانند در تحلیل های خود دچار اشتباه خواهند شد، مشکل اینجاست که برخی ماهیت حق را نمی دانند.

فرمانده نیروی دریایی ادامه داد: شیطان بزرگ برنامه‌ریزی کرده بود که بعد از برجام ما را تحقیر کند و اوباما در سخنرانی‌اش در کنگره می‌خواست همین مسیر را دنبال کند ولی مکر خدا بالا تر بود و بدون دخالت انسانی مساله دستگیری آمریکایی ها اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه نیروهای آمریکایی دستگیر شده اصلا عادی نبودند و تصور آموزش‌های آنان بسیار مشکل است گفت: ولی در زمان دستگیری جرات نکردند به اسلحه های خود نگاه کنند، مردم ما قبول ندارند کسی 37 سال بعد از انقلاب اسلامی از آمریکایی ها بترسد.

سردار فدوی با تاکید بر این مطلب که کسانی که به جای خدا به منشا دیگری فکر می کنند در شان جمهوری اسلامی نیستند اظهار داشت: شیطان بزرگ در زمان دستگیری تفنگ‌دارانش طی 30 دقیقه فهمید که شبیه یک اعدامی است که پای دیوار اعدام قرار دارد و همه ناوها و هلی کوپترهایشان را دور کردند و اگر یک شلیک می کردند همه ناوهای آمریکایی هدف قرار می گرفت.
منبع: فارس
نظرات بینندگان