arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

درخواست تهیه کننده مجموعه «باغ سرهنگ» از رئیس جدید صداوسیما

مجید اوجی با اعتقاد بر اینکه فیلم و سریال قلب تلویزیون است که نباید از تپش بایستد، خطاب به رییس جدید سازمان صداوسیما گفت: تنها خواسته‌ام از رییس جدید صداوسیما این است که تلاش کند تا قلب تلویزیون نایستد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجید اوجی با اعتقاد بر اینکه فیلم و سریال قلب تلویزیون است که نباید از تپش بایستد، خطاب به رییس جدید سازمان صداوسیما گفت: تنها خواسته‌ام از رییس جدید صداوسیما این است که تلاش کند تا قلب تلویزیون نایستد.

به گزارش انتخاب، تهیه‌کننده مجموعه‌های «باغ سرهنگ»، «توطئه فامیلی»، «راز پنهان» و «بی‌قرار» درباره پیشنهادش به رییس جدید سازمان صداوسیما و اینکه فکر می‌کند معضل اصلی این روزهای تلویزیون چیست که باید برای حل آن تلاش کرد؟ اظهار کرد: در همه جای جهان فیلم و سریال قلب تلویزیون است. ما باید کاری کنیم که قلب تلویزیون کشورمان از حرکت نایستد؛ در همه جای جهان از صبح تا شب تلاش می‌کنند تا قلب تلویزیون‌شان نایستد چراکه تلویزیون با کار نمایشی زنده است.

وی در ادامه صحبتش مجددا تأکید کرد: حوزه کاری‌ام مربوط به ساخت و تولید آثار نمایشی است و فقط در همین حوزه حق اظهار نظر دارم اما دوست دارم به این موضوع هم اشاره کنم که ما نیروهای زیادی در صداوسیما داریم که سال‌ها در این سازمان کار کرده‌اند، زحمت‌ کشیده‌اند و برای خودشان متخصص شده‌اند. تقاضای دیگرم این است که کمی بیشتر به نیروهای متخصص اعتماد شود.

اوجی همچنین درباره عملکرد محمد سرافراز در مدت 18 ماه ریاست بر سازمان صداوسیما اظهار کرد: من خیلی با آقای سرافراز کار نکردم و طی این مدت که ایشان ریاست سازمان صداوسیما را بر عهده داشتند، کاری برای تلویزیون انجام ندادم. در نتیجه نمی‌توانم اظهار نظر کنم؛ ضمن اینکه از نزدیک هم با ایشان آشنا نبودم اما می‌دانم که او مرد شریفی است و برایش آرزوی توفیق می‌کنم. آقای عبدالعلی علی‌عسکری هم که به عنوان رییس جدید سازمان صداوسیما انتخاب شده‌اند را خیلی نمی‌شناسم و بیشتر به واسطه همکارانم مطلع بودم که ایشان در بخش تلویزیون‌های دیجیتال فعالیت داشتند.

این تهیه‌کننده در پایان درباره اینکه آیا کار جدیدی برای تلویزیون خواهد داشت؟ اعلام کرد: تصویربرداری سریال «بی‌قرار» که مدت‌ها پیش تصویربرداری‌اش به پایان رسید، اکنون در حال مذاکره است تا ببینیم چه زمانی برای پخش در نظر گرفته می‌شود ولی هنوز چیزی مشخص نیست.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان