arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

ممانعت از تکرار حملات تروریستی پاریس در مسکو

دولت روسیه می گوید شبکه ای از تروریست ها در منطقه اوراسیا را نابود کرده است که قصد انجام حملات تروریستی مشابه در پاریس را داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دولت روسیه می گوید شبکه ای از تروریست ها در منطقه اوراسیا را نابود کرده است که قصد انجام حملات تروریستی مشابه در پاریس را داشتند.

به گزارش انتخاب به نقل از آسوشیتدپرس، رئیس امنیت دولت روسیه می گوید نیروهای امنیتی این کشور حملات مشابه پاریس را در کشورشان خنثی کرده اند.

«الکساندر بورتنیکوف» رئیس خدمات امنیتی فدرال روسیه می گوید نیروهای امنیتی روسیه در ماه فوریه گروهی از تروریست ها را نابود کرده اند.

بورتنیکوف که سابق بر این یکی از مقامات ارشد کی.جی.بی بود اعلام کرد با همکاری سرویس های امنیتی کشور قزاقستان توانسته اند شبکه از تروریست ها را در منطقه نابود کنند که قصد حملات تروریستی مشابه پاریس را داشتند.  

وی در کنفرانسی امنیتی در روز پنج شنبه گفت: اعضای گروه بعد از حملات تروریستی قصد پیوستن به تروریست های داعش در سوریه را داشتند.

رئیس خدمات امنیتی دولت روسیه اطلاعات خاصی درباره جزئیات این عملیات ارائه نکرد و تنها به این خبر اکتفا کرد.

وی افزود: در جریان این عملیات ضد تروریستی چند تن از اعضای داعش در منطقه اوراسیا دستگیر شده اند که البته تعداد افراد دستگیر شده نیز اعلام نشده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان