arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

اعلام وضعیت زرد در نیشابور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور گفت: بر اثر طوفان شدید شب گذشته وضعیت شهرستان نیشابور در حالت زرد قرار گرفت.

سعود حاجی بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور با اشاره به طوفان و وزش باد شدید در نیشابور اظهار کرد: باد شدیدی که از حدود ساعت 21 شب گذشته آغاز شد باعث تماس بیش از 70 شهروند با آتش‌نشانی شهرستان شده است.

وی بیان کرد: در دو روستای هلالی و اعتمادیه با شکست درختان و برق مواجه بوده‌ایم و در مناطق شهرک اندیشه، شهید بهشتی و شایسته فقط با قطع برق مواجه شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تأکید کرد: در مسیرهای خیام، شهرک جانبازان و طالقانی غربی افتادن درخت بر روی تیر چراغ‌برق و مسدود شدن مسیر را شاهد بودیم که با سرعت عمل همکاران بازگشایی‌ها انجام‌ شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور گفت: در افلاک نمای نیشابور شاهد یک مورد آتش‌سوزی درخت بوده‌ایم و  خیابان رسالت غربی افتادن درخت باعث آسیب به یک دستگاه خودرو شده است.

حاجی بگلو تصریح کرد: دو مورد گیر افتادگی در آسانسور در شهرک فیروزه و مسکن مهر نیشابور گزارش شد که با حضور همکاران آزادسازی افراد انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور با اشاره به یک مورد افتادگی درخت بر روی خودرو و اعلام وضعیت زرد در نیشابور گفت: به همشهریان توصیه می‌کنم از پارک خودروهای خود در زیر درختان خودداری کنند و در صورت امکان در مکان‌های مسقف توقف کنند.
نظرات بینندگان