arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

علم‌الهدی: امروز تمثال مقام معظم رهبری در فاصله 50 متری مرز اسرائیل خودنمایی می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به این‌که تهاجم فرهنگی دشمن موسسات طراحی مد و پوشش را فراگیر کرده است، گفت: از طرفی دستگاه‌های تولیدی ما خوابیده و کارگر بیکار شده و اینها بازار خود را راه بیندازند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به این‌که تهاجم فرهنگی دشمن موسسات طراحی مد و پوشش را فراگیر کرده است، گفت: از طرفی دستگاه‌های تولیدی ما خوابیده و کارگر بیکار شده و اینها بازار خود را راه بیندازند.

به گزارش انتخاب، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: نیمه شعبان امسال با جریان مقاومت در شهر انقلابی دزفول مقارن شده است و این حاوی پیامی است، در محضر امام زمان(عج) حرکت کردن و در خط زمینه سازی ظهور، فداکاری‌های روز فتح خرمشهر را می‌خواهد. اگر ما به عنوان دلداده بقیه‌الله در آن خط مقاومت نباشیم و در خط مبارزه با استکبار نباشیم زمینه برای فرج مولا شکل نمی‌گیرد.

خطیب جمعه مشهد با بیان اینکه این انقلاب 37 سال از عمرش می‌گذرد و برای جابجایی رژیم نبود گفت: امام می‌فرمایند مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب ایران نقطه شروع انقلاب جهان اسلام است. امام می‌فرمایند خداوند بر همه جهانیان منت دهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.

علم الهدی تصریح کرد: این انقلاب اگر جریان توسعه خود را طی کند در همین زمان فرج و ظهور قرار می‌گیرد، امام بزرگوار در این فرمایش یک راهبرد و یک نوید دارند، مسئولان نظام در هر رتبه و قوه‌ای که هستند باید بدانند یک نظام مدیریتی جامعه را اداره نمی‌کنند زیرا امام در این مسئله مسئولان را خطاب قرار می‌دهند.

وی افزود: مسئولان فقط رسالتشان این نیست که مملکتی مثل بقیه ایجاد کنند و دست به دست خون ریزان و مستکبران بدهند و مملکت را اداره کنند، مسئولان بدانند نظامی را اداره می‌کنند که این نظام اهرم انقلاب و عامل گسترش انقلابی است که به پرچمداری بقیه الله باید منتهی شود.

علم الهدی تاکید کرد: مگر این انقلاب و این نهضت مال امام نیست؟ نظامی است که باید انقلاب امام زمان(عج) را محقق کند و باید در تمام اصول دیپلماسی ما انقلاب و توسعه آن و قدرت جهانی آن در نظر گرفته شود و نه اینکه کشوری در محدوده جغرافیایی با همه باید تعامل کند و نمی‌توان در جریان دیپلماسی کشور مسیر انقلاب را متوقف کنیم.

وی افزود: استکبار جهانی جز با تنازل حرکت انقلاب راضی نمی‌شوند؛ روزی جبهه جنگ ما در مرز همین کشور بود و امروز به کنار مدیترانه رفته است، روزی رزمنده ما عکس امام را به سینه داشت و امروز عکس و تمثال مقام معظم رهبری در فاصله 50 متری مرز اسرائیل خودنمایی می‌کند. لذا به انحای مختلف استکبار دنبال کور کردن این حرکت است و با مبارزه بیرونی و جبهه خارجی به این هدف نمی رسد و راه مبارزه در داخل است.

علم الهدی بیان کرد: مقداری که دروازه مملکت روی غرب باز شد صد شرکت خارجی آمدند و اقتصاد مقاومتی ما را هدف قرار دادند و تهاجم فرهنگی را هم مدنظر دارند، یک شرکت مدلینگ هم در میان اینها است. جریان مدلینگ در کشور ما می‌دانید به کجا خاتمه یافته است؟ موسسات طراحی مد و پوشش در کشور به فاصله دو ماه فراگیر شده است، آرایشگاه‌های زنانه حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای ایجاد کردند و برگزاری مراسم مدلینگ و جشنواره زن شایسته ایرانی را ایجاد کرده‌اند و در استودیوهای زیرزمینی کلیپ مبتذل ایجاد می‌کنند.

وی گفت: از تمامی نرم افزارها با موضوع خاص و جذاب این شرکت در کمتر از دو ماه استفاده کرده است. این وقت جوان امام زمانی باقی می‌ماند؟ مرد و زن و خانواده‌ای می‌ماند؟ ببینید دشمن چه می‌کند و ما در چه وضعی هستیم؟ از طرفی دستگاه‌های تولیدی ما خوابیده و کارگر بیکار شده و اینها بازار خود را راه بیندازند. سرمایه و زمینه را نباید به دشمن بسپاریم. امیدوارم عزیزان ما در مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر تمام حرکت مدیریتی کشور واقعاً خود را مرید امام زمان(عج) بدانند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان