arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

صدور بخشنامه از سوی بانک مرکزی سنگاپور برای مراوده بانکی با ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نتایج سفر خود به سنگاپور گفت: معاون نخست وزیر و رئیس کل بانک مرکزی سنگاپور اعلام کردند بخشنامه ای صادر کردند که هیچ مشکلی برای ارتباطات بانکی بین ایران و سنگاپور وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در تشریح نتایج برنامه های سفر خود به سنگاپور عنوان کرد؛ مناسبات ایران و سنگاپور در زمینه های زیر بنایی مثل ساخت هتل ، ساخت بیمارستان همچنین در زمینه گاز و پتروشیمی و مسایل پولی ، مالی و سرمایه گذاری های مشترک گسترش می یابد.

به گزارش انتخاب، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در پی دعوت وزیر صنعت و تجارت سنگاپور و رییس فدراسیون اتحادیه تجار و صنایع به همراه آقای جلال پور رییس اتاق بازرگانی ایران به همراه شرکتهای متعدد ایرانی به خصوص شرکتهای وابسته به صندوقها به سنگاپورسفر کردیم.

ربیعی افزود : جلسه ای با حضور 150 شرکت سنگاپوری برگزار شد و در این نشست زمینه های کاری در ایران معرفی شد و برخی تفاهمات کاری انجام شد.

وی افزود : تفاهمات انجام شده عمدتا" حول محور ساخت های زیر بنایی مثل ساخت هتل ، ساخت بیمارستان و نیز  در زمینه گاز و پتروشیمی و زمینه های دیگری مثل مسایل پولی ، مالی و سرمایه گذاری های مشترک (فاینانس ) بود.

ربیعی خاطر نشان کرد: همچنین در این سفر با معاون نخست وزیر سنگاپور ملاقاتی صورت گرفت و ایشان از آقای سیف رییس کل بانک مرکزی برای سفر به این کشور دعوت کرد. علاوه بر این ملاقاتهای جداگانه  و خوبی نیز با وزیر امور خارجه و وزیر توسعه منابع انسانی که وزیر کار محسوب می شود و نیز وزیر صنعت ، معدن و تجارت  انجام شد.

ربیعی تصریح کرد:  معاون نخست وزیر سنگاپور و رییس کل بانک مرکزی  در این نشستها اعلام کردند بخشنامه ای صادر کردند که هیچ مشکلی برای ارتباطات بانکی بین ایران و سنگاپور وجود ندارد و خواهان این بودند که کاربه سرعت  آغاز شود . علاوه بر این در مورد ویزا هم مساعدتهای لازم را انجام خواهند داد تا تجار ایرانی به راحتی به سنگاپور سفر نمایند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان