arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
علم الهدی:

مسئولان بدانند، نیامدند یک مملکت گل‌وبلبل و مرکز عیاشی برای یک عده جفتک‌زن خوش‌گذران درست کنند/ شرکت های ایتالیایی در ایران جشنواره زن شایسته ایرانی وموسیقی مبتذل به راه انداخته اند

مسؤولین بدانند، نیامدند یک مملکت گل‌وبلبل مرکز عیاشی برای یک عده جفتک‌زن خوش‌گذران درست کنند، رسالتشان فقط این نیست که بیایند یک مملکت مثل همه مملکت‌های دنیا دست‌به‌دست همه مستکبران دنیا، دست‌به‌دست همه منافقات و همه جانیان و خون ریزان تاریخ بدهند و این مملکت را اداره کنند، مسؤولان باید بدانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آیت‌الله علم‌الهدی گفت: تقارن امروز با میلاد مسعود ملجأ ما، ملازم ما، صاحب ما و بزرگ‌ترین پناهگاه پس پرده‌نشینمان، وجود اقدس بقیه‌الله ارواحنا فدا را به محضر مقدس شما برادران و خواهران، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

به گزارش «انتخاب»، متن سخنان علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در در ادامه می آید: مردم که می‌دانند، مردم که عاشق امام زمان‌اند، مردم که هستی‌شان را برای امام زمان می‌دهند، مردم که بر پیشانی‌شان می‌نویسند «یا مهدی ادرکنی» و نصف شب عملیات می‌روند زیر باران آتش، این مردم‌اند، مسؤولین بدانند، نیامدند یک مملکت گل‌وبلبل مرکز عیاشی برای یک عده جفتک‌زن خوش‌گذران درست کنند، رسالتشان فقط این نیست که بیایند یک مملکت مثل همه مملکت‌های دنیا دست‌به‌دست همه مستکبران دنیا، دست‌به‌دست همه منافقات و همه جانیان و خون ریزان تاریخ بدهند و این مملکت را اداره کنند، مسؤولان باید بدانند.

مسؤولان بدانند که دارند نظامی را اداره می‌کنند که این نظام اهرم انقلاب است، این نظام عامل اجرایی گسترش یک انقلابی است که این انقلاب به انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‌داری بقیه‌الله باید منتهی بشود، یعنی برادران، این حرف خیلی حرف بزرگی است، شما حرف را نشنوید و رد بشوید، این حرف را تحلیل کنید.

یعنی این برادر ارتشی، این برادر پاسدار و این برادر انتظامی باید بداند در این کسوت مقدس محور اقتدار این نظام که درآمده، این محور اقتدار یک نظامی است که آخرش انقلاب امام زمان است و اگر آخرش انقلاب امام زمان است، از همین‌الان لباس سربازی امام زمان را پوشیده، واقعاً در سپاه بقیه‌الله دارد خدمت می‌کند؟ کسی که در سپاه بقیه‌الله خدمت می‌کند فقط یک نقطه را می‌بینند، آن نقطه آخری که با تمام وجودش قربانی شود به پای امام زمان، یعنی این دید و این بینش برای همه است.

این نیست که شما آمده‌اید به‌عنوان وکیل به‌عنوان وزیر در یک مملکتی که امتیاز بگیرید، ویژه خواری کنید، رانت بگیرید، از همه امکانات مقام و موقعیت و قدرت استفاده کنید و ترکیه یک وزیر دارد، ایران هم یک وزیر دارد، ترکیه یک نماینده پارلمان دارد، ایران هم یک نماینده مجلس دارد، این نیست، امام می‌گوید این نیست، مگر این نظام مال امام نیست، مگر این انقلاب مال امام نیست؟ مگر اصل نهضت و حرکت مال امام نیست؟ این امام می‌گوید همچنین نظامی در این مملکت نیست، این نظام است که بایستی انقلاب امام زمان (علیه اسلام) را محقق کند و برای روز انقلاب این نظام درست‌شده نه برای اداره چندروزه یک کشور.

در تمام اصول دیپلماسی باید به توسعه انقلاب توجه کرد نه تعامل در یک محدوده جغرافیایی
لذا بایستی در تمام اصول دیپلماسی ما، در روابط بین‌الملل، انقلاب، توسعه انقلاب، گسترش انقلاب و قدرت جهانی انقلاب باید در نظر گرفته شود نه این‌که یک کشوری در یک محدوده جغرافیایی با همه بایستی تعامل کند و لذا ما نمی‌توانیم در جریان دیپلماتیک کشور از ارزش‌های خودمان تنازل کنیم و مسیر انقلاب را متوقف کنیم.

این استکبار جهانی و این ازناب حیله‌گر شیطانش مثل اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها، این‌ها جز با تنازل از حرکت و روند انقلاب به‌وسیله ما راضی نمی‌شوند، امتیازی که از ما می‌گیرند، این‌که در حرکتمان تنازل و توقف ایجاد کنیم و این درست نیست چون نظام ما برای رسیدن به آن نقطه نهایی انقلاب است و این انقلاب هم یک انقلاب جهانی است و لذا باید توجه داشته باشیم، این را دشمنان ما هم توجه دارند.

استکبار از تمام توان برای توقف حرکت انقلاب استفاده می‌کند

خود استکبار جهانی توجهش بیشتر از این است، یک حرکتی در دنیا شروع‌شده، تا به اینجا این حرکت با همه مخالفت‌ها، با همه برخوردها، با همه سنگ‌اندازی‌ها، یک روزی جبهه جنگ ما در مرز این کشور بود، امروز جبهه جنگ ما رفته کنار دریای مدیترانه، این را دارند می‌بینند کجا رفته، یک روزی رزمنده ما در سینه‌اش عکس امام را می‌گذاشت به میدان جنگ می‌رفت در مرزهای جغرافیایی این کشور، امروز عکس تمثال مقام معظم رهبری در فاصله پنجاه متری مرز اسرائیل خودنمایی می‌کند.

می‌بینند این‌قدر ما جلو رفتیم با همه سنگ‌اندازی‌ها و دقیقاً می فهم آخر این انقلاب کجاست و آخر این انقلاب، حکومت واحد جهانی اصلاحی یک انسان آسمانی، وجود اقدس بقیه‌الله است و ما آخر خطمان آن است لذا به انحاء مختلف می‌خواهد این خط را کور کند، به انحاء مختلف می‌خواهد این حرکت را کند یا حرکت را متوقف کند، راه متوقف کردن حرکت هم با مبارزه بیرونی با جبهه خارجی نیست، راه مبارزه‌اش در داخل است و کاملاً دارد فعالیت می‌کند.

تهاجم فرهنگی شرکت مدلینگ بسیار بدتر از وابستگی اقتصادی است

برادران، خواهران، هوشیار باشید، یک مقدار دروازه مملکت به روی غربی‌ها که باز شد، صدتا شرکت ایتالیایی آمده‌اند اقتصاد مقاومتی ما را در داخل کشور هدف قرارگرفته‌اند تا ما را بیشتر وابسته کنند، تنها مسئله اقتصاد نیست، در این صد شرکت ایتالیایی، تهاجم فرهنگی به‌مراتب بدتر است.

یک شرکت مدلینگ که آمده اینجا پایگاه زده و مشغول فعالیت شده، جریان تجارتی خودش را به راه انداخته، جریان تجارتی مدلینگ در کشور می‌دانید به چه تمام‌شده و به کجا انجامیده است؟ جریان مدلینگ در کشور ما به این نکته انجامیده که مؤسسات طراحی مد و پوشش در داخل کشور به فاصله کمتر از دو ماه الآن فراگیر شده است، آرایشگاه‌های زنانه حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای به وجود آورده‌اند، مزون‌ها و فروشگاه‌های البسه زنانه ایجاد کرده‌اند، برگزاری مراسم مناسب با مدلینگ نظیر شوی لباس، جشنواره زن شایسته ایرانی در کشورهای ایرانی این شرکت ایجاد کرده.

فعالیت‌های گسترده فرهنگی شرکت ایتالیایی بعد از حضور دوماهه در ایران

در استودیوهای زیرزمینی تولید موسیقی و کلیپ‌های مبتذل، همین شرکت مدلینگ به وجود آورده، تبلیغ و پوشش کامل رسانه‌ای مدلینگ از سوی ضدانقلاب در شبکه‌های ماهواره‌ای و پایگاه‌های خبری در فضای مجازی و اجتماعی راه افتاده است و صفحات پربازدید و استفاده از تمام نرم‌افزارهای مشهور با موضوع خاص و جذاب، این کارهایی که این شرکت در کمتر از دو ماه از روزی که در کشور راه افتاده، را انداخته، آن‌وقت جوان امام زمانی می‌ماند؟ جوانی می‌ماند با این شکل، زن و مرد و خانواده‌ای می‌ماند که بخواهد انقلاب را به انقلاب امام زمان پیوند بدهد؟ ببینید دشمن چه می‌کند.

الآن ما در چه وضعی هستیم؟ ازیک‌طرف دستگاه‌های تولیدی ما خوابیده، کارگر ما بیکار شده‌اند، این‌ها بیایند پایگاه‌های عظیم تجارتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای راه بی اندازند برای کالای خودشان، ۸۰ میلیون آدم یک بازار مصرفی کمی نیست و این سرمایه و زمینه را ما به دشمن بسپاریم، به همان‌هایی که می‌خواهند این انقلاب را متوقف کنند تا این انقلاب به انقلاب امام زمان متصل نشود و راه را برای آنان بازکنیم.

نمایندگان این مجلس و مجلس آینده ناظر بر مدیریت کشور باشند

امیدوارم عزیزان ما در مجلس شورای اسلامی هم این مجلس در چند صباح باقی‌مانده و هم مجلس آینده به‌عنوان ناظر بر تمام حرکت‌های مدیریت کشور واقعاً خودشان را مرید امام زمان بدانند و اگر این‌ها غفلت کنند در مقابل این مسائل سهمگین، چی جواب امام زمان را می‌دهند و چه جواب این شهدا را خواهند داد که روی پیشانی‌شان نوشتند «یا مهدی ادرکنی» و شب عملیات رفتند زیر باران آتش و یا روی میدان مین و پودر شدند، جواب آن‌ها را چه کسی می‌خواهد بدهد؟

نظرات بینندگان