arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵

سفر دوره‌ای ظریف به 4 کشور اروپایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایجاد امنیت در منطقه منوط به ایجاد توافق بین کشورهای منطقه و توافق اساسی در زمینه مشکل تروریسم، افراط‌گرایی و ضرورت برخورد همه جانبه و متحد از سوی کشورهای منطقه با این پدیده است.
 
به گزارش انتخاب، حسین جابری انصاری در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه تکرار می‌کنیم که امنیت منطقه بر عهده کشورهای منطقه است، خاطرنشان کرد: بدون توافق بین کشورهای منطقه و بدون سیاست اجماعی بین کشورهای منطقه در زمینه رویارویی با ترویسم و افراط‌گرایی که منشأ بی‌ثباتی، به هم‌ریختگی و مشکلات منطقه است امکان برقراری امنیت و ثبات در منطقه پیرامون ما فراهم نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: هرگونه اقدام در جهت ایجاد امنیت در منطقه منوط به ایجاد توافق بین کشورهای منطقه و توافق اساسی در زمینه مشکل تروریسم، افراط‌گرایی و ضرورت برخورد همه جانبه و متحد از سوی کشورهای منطقه با این پدیده است.
 
سخنگوی وزارت خارجه خبر داد که محمد جواد ظریف در ادامه سفرهای دوره‌ای خود به زودی سفری پنج روزه به چهار کشور لهستان، سوئد، لتونی و فنلاند خواهد داشت.
 
وی افزود: با فاصله کمی از این سفر وزیر خارجه به تعداد دیگری از کشورهای اروپایی سفر می‌کند که در زمان خود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان