arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵

ویسی رفت ، تیم خوزستانی غارت می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیمی که توانایی نگه داشتن سرمربی اش را ندارد حتمانمی تواند سرمربی بهتری داشته باشد و تیمی که ستاره های ارزان قیمت اش غارت می شوند حتما نمی تواند ستاره های گران تری جذب کند.
 
شاید همه مردم خوزستان باید کنار یکدیگر دعا می کردند که تیم شان قهرمان نشود. در تمام ثانیه هایی که آنها برای قهرمانی نماینده نوپایشان دعا می کردند و بعد از آن شادی می کردند شاید شایع ترین پیش بینی همین بود؛ ستارگان و سرمربی می روند و تیم خوزستانی به خاک سیاه می نشیند.
 
به گزارش انتخاب، پیش بینی ها حتی زودتراز آنکه هرکسی پیش بینی می کرد به حقیقت نزدیک شد. وقتی عبداله ویسی در برنامه نود تاکید می کرد که گزینه اصلی استقلال خوزستان است و البته از جلسه با سپاهانی ها خبرمی داد صدای شکستن استقلال خوزستان را می شد شنید و همین دیروز وقتی که از توافق خصوص با گسترش فولاد پرده برداشته شد دیگر همه فهمیدند که کاراستقلال خوزستان تمام است.
 
مردمی که برای این تیم به استادیوم رفتند و تلاش کردند استقلال خوزستان را در دل هایشان به جای استقلال اهواز بگذارند حالا در کمتر از دو هفته باید عزای تیم قهرمان شان را بگیرند.عبداله ویسی با سپاهان به توافق رسید و حالا نوبت تک تک ستاره های تیم قهرمان لیگ برتر است که ازتیم های مختلف سردربیاورند.
 
فوتبال قابل پیش بینی نیست و همه هم این را می گویند اما مگر می شود 11بازیکن اصلی یک تیم و سرمربی اش را بخرند و آن تیم بتواند سر پا بیاستد. ویسی به سپاهان رفت و گفته می شود فهرستی 6 نفره برای تیم اصفهانی دارد ، استقلال دوبازیکن تیم خوزستانی را خواهد برد ، گسترش دروازه بانش را برده تا چشم برهم بزنید همه بازیکنان اصلی بازیکن تیم دیگری هستند.
 
بهترین حالت برای خوزستانی ها امروز تلاش برای فرار از سقوط است. شاید برای نوشتن این سطور باید تا پایان نقل و انتقالات صبر کرد.اما تیمی که توانایی نگه داشتن سرمربی اش را ندارد حتمانمی تواند سرمربی بهتری داشته باشد و تیمی که ستاره های ارزان قیمت اش غارت می شوند حتما نمی تواند ستاره های گران تری جذب کند.
 
استقلال خوزستان در مسیری قرار گرفته که 3 سال قبل بود. تیمی که هرچند قهرمان لیگ برتر شده اما باید برای فرار ازسقوط بجنگد و ای کاش موفق شود.
نظرات بینندگان