arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵

سردار باقری: پولادی برگردد دستگیرش نمی کنیم/ قول حل مشکل سربازان تیم ملی را نمی دهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیگیر مسئله سربازهای تیم ملی هستیم و امیدوارم بتوانیم کمک کنیم اما قول نمی دهم.

سردار حسن باقری معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح پس از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال درباره بازیکنان سرباز تیم ملی گفت: «درباره این بحث سال ها صحبت شده است. در دوره ای سرباز قهرمان قوانین خودش را داشت. بعضی از بازیکنان هم در برهه ای تقلب یا جعل سند کردند اما دیگر این موضوع تمام شده و کسی این کارها را نمی کند. آن دسته از بازیکنانی که مشمول سربازی هستند می توانند در تیم های ملی حضور داشته باشند و مشکلی ندارند به جز یکی دو بازیکن که جعل سند کرده بودند.»

او ادامه داد: «ما حرف های کی روش را شنیده ایم. پیگیر این مسئله هستیم و امیدوارم بتوانیم کمک کنیم اما قول نمی دهم. همه می خواهند به ورزش کمک کنند. من به حل شدن مسائل خوشبین هستم. اما این مسائل باید در چارچوب قانون باشد.»

سردار باقری درباره وضعیت مهرداد پولادی گفت: «پولادی اگر به کشور برگردد پیگرد نخواهد داشت و مثل بقیه سربازان باید به سربازی برود و کارت پایان خدمت بگیرد. اینکه ممنوعیتی برای ورود او به کشور یا بحث دستگیری اش وجود داشته باشد مطرح نشده. ما این پیغام را به پولادی داده ایم.»


نظرات بینندگان