arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵

حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی شهرهای شمالی سوریه را محکوم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای،انفجارهای تروریستی صبح امروز (دوشنبه) در دو شهر طرطوس و جبله در شمال سوریه را که به شهادت و یا زخمی شدن تعدادی از شهروندان عادی منجر شد، محکوم کرد.
به گزارش انتخاب،در این بیانیه آمده است : این جنایت که گروه های تکفیری با کمک و مساعدت دستگاه های امنیتی بین المللی و با پوشش برخی کشورها و طرف های شناخته شده عربی انجام دادند، نتیجه اندیشه سیاهی است که هدف آن گسترش رعب ، وحشت و هرج و مرج در جوامع عربی و اسلامی است.
در این بیانیه تاکید شده است: انجام این جنایت خبیثانه با منافع امت ها و ملت ها و ایجاد امنیت ، شکوفائی و ثبات در کشورهای عربی و اسلامی در تناقض است.
حزب الله خاطرنشان کرده است: این انفجارهای جدید که شهرهای ساحلی سوریه را هدف گرفت ، باردیگر نیاز به اتخاذ موضعی روشن و قاطع را برای مقابله با قدرت های ظالم منطقه ای و بین المللی که برای انجام این جنایات زشت و خبیثانه تحریک و تشویق می کنند، ضروری ساخته است.
در ادامه بیانیه تصریح شده است: این انفجارها حجم ورود کشورهای حامی تروریست های تکفیری دراین گونه جنایات که مغایر با قوانین بین المللی و معیارهای اخلاقی است، فاش و رسوا می کند.
حزب الله همچنین همسبتگی خود را با «ملت برادر سوریه و رهبری قهرمان و مبارز آن» در این محنت جدید ابراز، به خانواده شهدا تعزیت گفته و برای مجروحان شفای عاجل درخواست کرده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان