arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفتگو با «انتخاب»؛

آیت الله جنتی در ابتدا نپذیرفت کاندیدا شود، ولی امروز تصمیم خود را گرفت/ در انتخابات 7 اسفند، علیه آیات جنتی، مصباح و یزدی کودتا شد، تعجب می کنم چطور ایشان رای آورد/ ریاست ایشان بر خبرگان «تو دهنی» به آن اتفاقات بود

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، می گوید در انتخابات هفتم اسفندماه علیه آیت الله جنتی کودتا صورت گرفته بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله جنتی در ابتدا نپذیرفت کاندیدا شود، ولی امروز تصمیم خود را گرفت/ در انتخابات 7 اسفند، علیه آیات جنتی، مصباح و یزدی کودتا شد، تعجب می کنم چرا ایشان رای آورد/ ریاست ایشان بر خبرگان «تو دهنی» به آن اتفاقات بودحجت الاسلام حسین ابراهیمی، می گوید در انتخابات هفتم اسفندماه علیه آیت الله جنتی کودتا صورت گرفته بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به این پرسش خبرنگار سرویس سیاسی «انتخاب» که شما پیش از این اعلام کردید آیت الله جنتی، کاندیداتوری را نپذیرفتند، چه شد که ایشان امروز اعلام آمادگی کردند؟، گفت: بله، آقای جنتی در ابتدا قبول نفرمودند، حالا امروز به هر دلیلی تصمیم به کاندیداتوری گرفتند. البته در شایستگی های ایشات، تردید نیست.

وی ادامه داد: چه دوستان با ایشان صحبت کردند، چه خودشان احساس تکلیف کردند و به هر دلیلی کاندیدا شدند، در نهایت اکثریت آراء را بدست آورده و رئیس خبرگان شدند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در تهران در پرسش به این پاسخ «انتخاب» که چه موضوعی باعث شد تا نظر ایشان تغییر کند گفت: ایشان احساس تکلیف کردند و حتی  اعضای خبرگان از ایشان تقاضا کردند و ایشان هم پذیرفتند. عامل دیگری لازم ندارد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه و میزان رای آیت الله جنتی گفت: در آن مقطع با آقای جنتی سیاسی برخورد شد و بر علیه ایشان خیلی فضاسازی کردند.

آیت الله جنتی در ابتدا نپذیرفت کاندیدا شود، ولی امروز تصمیم خود را گرفت/ در انتخابات 7 اسفند، علیه آیات جنتی، مصباح و یزدی کودتا شد، تعجب می کنم چرا ایشان رای آورد/ ریاست ایشان بر خبرگان «تو دهنی» به آن اتفاقات بود

حجت‌السلام ابراهیمی درباره اینکه این فضای سازی مشخصاً از سمت چه کسی بود ، تاکید کرد: از ناحیه اصلاح طلبان بود . اینها علیه آیت‌الله جنتی، مصباح‌یزدی و یزدی کودتایی صورت دادند و من اصلا تعجب می کنم آقای جنتی چرا در هفت اسفند رای آوردند.

وی ادامه داد: انتخاب امروز ایت‌الله جنتی یک تو دهنی به این فضا سازی‌ها بود.

نظرات بینندگان